۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

جزییات آتش‌سوزی در خیابان معیری +تصاویر

آتش سوزی واحد مسکونی در خیابان دکتر معیری خسارت سنگینی بر جای گذاشت.
کد خبر : ۳۰۱۷۶۴
صراط: پس از اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی در خیابان دکتر معیری به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه 1 را ساعت 14:08 روز گذشته به میدان منیریه، خیابان دکتر معیری، خیابان صداقت اعزام کرد.

جزییات آتش‌سوزی در خیابان معیری +تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرتضی مجیدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: قسمت اتاق خواب یک واحد 105 متر مربعی در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و دود ناشی از آتش سوزی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در حال گسترش و سرایت به همه قسمت های واحد مسکونی بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی، نردبان دستی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.

جزییات آتش‌سوزی در خیابان معیری +تصاویر

وی در ادامه گفت: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنین در ساختمان، همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و پس از جستجوی فراوان موفق شدند دو نفر بانوی میانسال که در طبقه سوم گرفتار شده بودند را از ساختمان خارج کنند.

جزییات آتش‌سوزی در خیابان معیری +تصاویر

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه آتش نشانان با سرعت عمل خود از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند، تصریح کرد: دو بانوی میانسال که دچار دودزدگی شده بودند برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند و نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن آتش سوزی و تحویل محل حادثه به عوامل نیروی انتظامی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

جزییات آتش‌سوزی در خیابان معیری +تصاویر