۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴

فرزند شهید بابایی: مادرم، احیاگر راه شهید بابایی بود

فرزند خلبان شهید عباس بابایی گفت: مادرم، صدیقه حکمت ادامه‌دهنده راه و احیاگر آرمان‌های سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی بود.
کد خبر : ۳۰۱۷۹۴

صراط: سلما بابایی امروز در گفت‌وگو با فارس در قزوین با بیان اینکه مادرم، صدیقه حکمت ادامه‌دهنده راه و احیاگر آرمان‌های سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی بود، اظهار کرد: همه مردم باید همانند مادرم بتوانند جای پای شهدا گذاشته و راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی با اشاره به بیانات صدیقه حکمت در فراغ و دوست داشتن پدر بیان کرد: مادرم همیشه می‌گفت من شب‌ها با اشک به یاد پدرتان می‌خوابم؛ پدر و مادرم عاشق همدیگر بودند و یکدیگر را دوست داشتند.

فرزند خلبان شهید عباس بابایی با اشاره به درد فراق مادرش خاطرنشان کرد: غم دوری مادر برای من و برادرانم سخت است ولی دلمان را به این خوش کرده‌ایم که اکنون مادرم پیش پدر بوده و با هم خوشحال هستند.

بابایی مطرح کرد: فکر می‌کنم بعد از این همه سختی‌، رنج‌ و دردی که مادرم در نبود پدرم کشیده، اکنون یک پیوند جدیدی را در دیارباقی شروع کرده‌اند و همین برای ما آرامش‌بخش است.

وی بیان کرد: مادرم صدیقه حکمت بعد از شهادت پدرم شهید عباس بابایی، متحمل سختی‌ها و رنج‌هایی طی 29 سال شد، که با صبر و استقامت توانست آن‌ها را برطرف کند.

فرزند خلبان شهید عباس بابایی افزود: بزرگ کردن 3 فرزند بدون داشتن همسر سخت است ولی مادرم با ایثار و فداکاری که از خود نشان داد توانست بر همه مشکلات غلبه کند.

وی ادامه داد: مادرم نتیجه صبر و استقامت خود را در تشییع باشکوهی که برایش برگزار شد، گرفت، به نظرم تحقق این موضوع هدیه‌ای از طرف خداوند متعال به مادرم بود.

بابایی بیان کرد: فکر می‌کنم پدرم شهید بابایی در تشییع باشکوه مادرم نشان داد که قدر زحمات مادر را در طی 29 سال بی‌نتیجه نگذاشته است، اگر چه نمی‌توانست به دلیل عدم حضور بیان کند و بگوید.

فرزند خلبان شهید عباس بابایی اظهار کرد: با تشییع صورت گرفته، برای همه روشن است که مادرم یاد و نام پدرم را زنده نگه داشته و به خاطر همین موضوع خداوند به بهترین شکل ممکن او را پذیرفت.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز