۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

درخشش کمانداران ایران در ترکیه

در دومین روز از ر‌قا‌بت‌های تیر‌و‌کمان "جام پیروزی " که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در استانبول در حال برگزاری است، سه کماندار ایران موفق به راه‌یابی به مرحله فینال شدند.
کد خبر : ۳۰۱۹۴۰
صراط: در دومین روز از ر‌قا‌بت‌های تیر‌و‌کمان "جام پیروزی " که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در استانبول در حال برگزاری است، سه کماندار ایران موفق به راه‌یابی به مرحله فینال شدند.

به گزارش ایسنا، در دومین روز از ر‌قا‌بت‌های تیروکمان "جام پیروزی" که در استانبول در حال برگزاری است، در مرحله حذفی – انفرادی از این ر‌قا‌بت‌ها و در بخش کامپوند انفرادی مردان، اسماعیل عبادی با شکست حریفانی از ترکیه، آلمان، هند و ترکیه توانست به فینال این ر‌قا‌بت‌ها راه یابد.

عبادی برای کسب مدال طلا امروز با کمانداری از ترکیه به ر‌قا‌بت خواهد پرداخت. همچنین فرشته قربانی نیز در برابر کره جنوبی به میدان می‌رود.

هم‌چنین فرشته قربانی در کامپوند انفرادی زنان نیز با شکست سه کماندار از کشور ترکیه و با غلبه بر حریفی از ایتالیا فینالیست این ر‌قا‌بت‌ها شناخته شود.

در بخش میکس نیز تیم کامپوند که با ترکیب اسماعیل عبادی و فرشته قربانی برگزار شد تیم میکس تیم ایران با شکست تیم‌های عراق، هند و مکزیک توانستند به فینال "جام پیروزی" راه یابند.

در ریکرو انفرادی مردان نیز میلاد وزیری با شکست حریفانی از مصر، ایتالیا و چین به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد، اما در این مرحله با شکست در برابر حریفی از هند از راه‌یابی به فینال باز ماند.

وی برای کسب مدال برنز امروز (یکشنبه) در مرحله رده بندی برابر کمانداری از اوکراین به میدان خواهد رفت.

هم‌چنین در بخش ریکرو انفرادی زنان نیز فریده میرزایی دیدار را به حریفی از ترکیه واگذار کرد و از دور ر‌قا‌بت‌های "جام پیروزی " حذف شد.

به ‌این‌ ترتیب کمانداران کشورمان امروز برای کسب سه مدال طلا در رشته‌های کامپوند انفرادی زنان و مردان و میکس تیم کامپوند و همچنین مدال برنز ریکرو انفرادی مردان با حریفان خود به ر‌قا‌بت خواهند پرداخت.

در این ر‌قا‌بت‌ها که از هفتم خرداد ماه آغاز شده و امروز به پایان خواهد رسید، 28 تیم در ریکرو و 28 تیم در کامپوند شرکت کردند. تیم ‌ملی ایران نیز با ترکیب از چهار کماندار متشکل از میلاد وزیری و فریده میرزایی در ریکرو و اسماعیل عبادی و فرشته قربانی در کامپوند در این ر‌قا‌بت‌ها شرکت کردند.