۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

مظلومی: ما باید شاکی باشیم نه ذوب‌آهن

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از طرف خودم و باشگاه استقلال پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم.
کد خبر : ۳۰۱۹۶۷
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از طرف خودم و باشگاه استقلال پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم.

به گزارش تسنیم، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان که فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد، گفت: ابتدا باید یادی از شهدای خوزستان و خونین شهر خرمشهر کنیم. همچنین از طرف خودم و باشگاه استقلال پیروزی تیم ملی والیبال را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: ما مجبوریم پس از 16 روز تعطیلی بازی کنیم که این شرایط سخت است. حریف ما (ذوب‌آهن) در بازی‌های آسیایی درگیر بود، اما ما باید 16 روز تیم‌مان را نگه می‌داشتیم. جالب است که در جبهه مقابل آنها معترض و شاکی و طلبکار هستند. دیگر تیم‌ها در نقل‌وانتقالات فعالیت می‌کنند و ما باید تمرین کنیم. تیم را 16 روز نگه داشتیم و اگر معترضی هم باشد ما باید باشیم. ذوبی‌ها تیم‌شان را در آسیا بازی داده و آماده کرده‌اند و اکنون شاکی هم هستند. به هر حال به برنامه ریزی سازمان لیگ احترام می‌گذاریم. ما آمده‌ایم که جام را بگیریم تا به هواداران‌مان بدهیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: با حریف سختی به اسم ذوب‌آهن بازی داریم. کاری به اینکه حریف می‌گوید خسته است و... نداریم و تیم‌مان را آماده فینال کرده‌ایم. سجاد شهباززاده و خسرو حیدری محروم هستند، اما سایر بازیکنان آماده هستند. ما می‌خواهیم جام را بگیریم.

مظلومی درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی درباره رأی کمیته انضباطی مربوط به مهدی رحمتی گفت: می‌خواهید ما تمام بازیکنان‌مان را نیاوریم و بدون بازیکن مقابل ذوب‌آهن بازی کنیم؟ ما عادت کرده‌ایم وقتی از یک مسئله ناراضی هستیم، از این حرف‌ها بزنیم تا فدراسیون و سازمان لیگ از موضع خودش عقب‌نشینی کنند.

وی درباره اینکه چه نظری درباره تغییر زمان جام حذفی از تاریخ سوم خرداد به نهم خرداد دارد، اظهار داشت: خدا را شکر که ذوب‌آهن از مرحله گروهی بالا رفت، اما اگر بازی سوم خرداد برگزار می‌شد برای ما بهتر بود، چون درگیر مسابقات بودیم. پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهند جام حذفی را به موقع به پایان ببرند، بعد از پایان لیگ یا قبل از آن بازی فینال جام حذفی را برگزار کنند. تیم من 16 روز است که بازی نکرده و سختی زیادی کشیدیم. در این بین فصل نقل‌وانتقالات هم هست و بحث حضور برخی بازیکنان در استقلال می‌شود که ما مجبوریم با بازیکنی که در آن پست داریم صحبت کنیم تا روحیه‌اش پایین نیاید.