۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

بازیکن پدیده: با پرسپولیس ۳ ساله بستم

بازیکن فصل گذشته پدیده خراسان که دیروز با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی انجام داده، به موضوع سهمیه لیگ برتری بودنش واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۰۱۹۶۹

صراط: محمدعلی فرامرزی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه گفته می‌‌شود با مسئولان باشگاه پرسپولیس توافقاتی داشته، گفت: روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رفتم و مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام دادم، بعد از توافقاتی که صورت گرفت قرارداد 3 ساله باهم بستیم!

وی درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی هستند با او قراردادی نبستند و فقط توافقات صورت گرفته، اظهار داشت: ما قرارداد داخلی به مدت 3 سال امضا کردیم، اما هنوز رسمی نشده است و آن را ثبت نکرده‌ایم، اما باید بگویم هم اثر انگشت من پای آن قرارداد است و هم آن را امضا کرده‌ام. اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس آن حرف‌ها را زده‌اند، من از آن خبر ندارم.

فرامرزی درباره اینکه گفته می شود او سهمیه لیگ برتری به حساب آمده، اظهار داشت:‌این مسائل به گوش خودم هم رسیده است، با این همه نمی‌دانم تکلیف چه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد این قرارداد داخلی را فسخ کند، تکلیف چه خواهد بود، گفت: فکر نمی‌کنم آنها این کار را انجام دهند، اما اگر هم این کار را کردند، مشکلی نیست. به هر حال قرارداد داخلی‌ام فسخ می‌شود و به تیم دیگری خواهم رفت.