۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

تهدید تحلیلگر BBC فارسی به قتل +عکس

کارشناس و تحلیلگر بی بی سی فارسی در فیس بوک خود نوشت: از دیروز چهار توییت زیر را پست کرده ام. واکنش منتقدان اغلب خشونت کلامی، تهدید به مرگ و تجاوز برای خود و خانواده ام بوده است.
کد خبر : ۳۰۲۰۲۳
صراط: کارشناس و تحلیلگر بی بی سی فارسی در فیس بوک خود نوشت: از دیروز چهار توییت زیر را پست کرده ام. واکنش منتقدان اغلب خشونت کلامی، تهدید به مرگ و تجاوز برای خود و خانواده ام بوده است.

به گزارش تسنیم، علی علیزاده که در برنامه های بی بی سی فارسی بعنوان کارشناس و تحلیلگر استفاده می شود در فیس بوک خود نوشت: از دیروز چهار توییت زیر را پست کرده ام. واکنش منتقدان اغلب خشونت کلامی، تهدید به مرگ و تجاوز برای خود و خانواده ام بوده است. مانند تمام شانزده ماه گذشته و پس از گفتن امری که بعدها بدیهی شد یعنی انکه شارلی ابدو نشریه ای نژادپرستانه است، رواداران لیبرال و سینه چاکان حقوق بشر و آزادی بیان ذره ای اعتراض نکردند. گمان کنم با یقین بتوان گفت خداناباوران و سکولارهای ستیزه جوی ایرانی، این بنیادگرایان جدید، برتری اخلاقی به بنیادگرایان دینی ندارند.

١- سکولار ستیزه جو روی دیگر بنیادگرای مذهبیست. او عامدانه مقدسات مذهبی/فرهنگی را تحریک میکند تا دیگری را به واکنش خشونت امیز وادار کند.

٢- بیش از دینداران، نیاز به واکنش بیدینان به نفرت ضدمذهبیست. سکولاریزم ستیزه جو نه اعتقادی الاهیاتی که نگاهیست استعمارگرایانه و نژادپرستانه.

٣- حسین بن علی مهمترین عنصر فرهنگی 75 میلیون ایرانیست. با لبیک به او 200 هزار جوان برای دفاع از ایران شهید شدند. اهانت به حسین اهانت به ایرانست.

٤-اینجای جهان، اگر از شلاق خوردن کارگر به خشم میایی، ظلم ستیزی بلاواسطه ات و بنیان عاملیت سیاسی ات ریشه در حسین دارند ابله نه ارزشهای حقوق بشر.

تهدید تحلیلگر BBC فارسی به قتل +عکس
نظرات بینندگان
رسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
بی بی سی چقدر بد بخت شده که تو شدی کارشناس و تحلیلگر؟!
ولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
کسی که تو را تهدید کنه از تو خل تره