۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

کاندیداتوری علی مطهری در انتخابات هیئت رئیسه دائم مجلس دهم

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان گفت: علی مطهری منتخب مردم تهران در پارلمان دهم برای انتخابات هیئت رئیسه دائمی مجلس کاندیدا می‌شود.
کد خبر : ۳۰۲۰۳۴

صراط: قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان در گفت‌وگو با تسنیم با تأکید بر اینکه علی مطهری منتخب مردم تهران در پارلمان دهم برای انتخابات هیئت‌رئیسه دائمی مجلس کاندیدا می‌شود، اظهار کرد: با توجه به مذاکره و نشستهایی که از یک سال پیش با علی مطهری داشتیم، قرار بر این بود پیش از انتخاب هیئت‌رئیسه موقت مجلس، فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان اعلام موجودیت کند، اما متأسفانه به لحاظ معذوریتهایی که علی مطهری داشت، این کار به بعد از انتخاب هیئت‌رئیسه موقت موکول شد.

وی افزود: در همین راستا ملاقاتهایی را با علی لاریجانی و محمدرضا عارف داشتیم، که در نهایت شب گذشته اکثریت مستقلین و اعتدالگرایان تصمیم گرفتند، با توجه به سوابق و تجربه مدیریتی آقای لاریجانی،  وی برای سال اول مجلس دهم  به عنوان رئیس انتخاب شود.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با تأکید براینکه 5 نفر از اعضای 12 نفره هیئت‌رئیسه موقت مجلس موردحمایت این جبهه در سراسر کشور هستند، تصریح کرد: به‌ مانند گذشته، مستقلین و اعتدالگرایان در مجلس فعلی در تمام طرحها و لوایح و انتخابهای کمیسیون‌ها دخیل هستند.

حشمتیان بابیان اینکه  امیدواریم در تمام تصمیمات سرنوشت‌ساز کشور و در مقاطع مختلف با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان ائتلاف کنیم، از تشکیل فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان مجلس دهم خبر داد.