۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
مظلومی رفتنی شد/ منصوریان می‌آید

مربی فصل بعد استقلال مشخص شد

بعد از ناکامی استقلال در گرفتن قهرمانی جام حذفی علی‌رضا منصوریان به عنوان گزینه اصلی سرمربی گری آبی‌ها مطرح شد.
کد خبر : ۳۰۲۱۱۸
صراط: بعد از ناکامی استقلال در گرفتن قهرمانی جام حذفی علی‌رضا منصوریان به عنوان گزینه اصلی سرمربی گری آبی‌ها مطرح شد.

دیدار استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب فینال جام حذفی با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید. با این نتیجه کار پرویز مظلومی و استقلال به پایان خود رسید.

بر اساس اخبار کسب شده از سوی خبرنگار ایسنا، ظاهرا علیرضا منصوریان گزینه اصلی استقلال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او فصل بعد سرمربی آبی‌ها خواهد بود.

دراگان اسکوچیچ یکی دیگر از گزینه‌های استقلال بود اما با توجه به اخبار کسب شده، منصوریان در رقابت با اسکوچیچ به نیمکت استقلال نزدیک‌تر شده است.

واکنش افشارزاده به درخواست برکناری مظلومی

سرپرست باشگاه استقلال در پایان دیدار فینال جام حذفی در پاسخ به اعتراض یک هوادار و درخواست او برای برکناری مظلومی گفت: قطعاً این خواسته را اجابت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، در پایان دیدار استقلال و ذوب‌آهن هواداران استقلال از اینکه تیم‌شان نتوانست قهرمان جام حذفی شود بسیار دلخور بودند. در این بین یکی از هواداران با دیدن افشارزاده به وی گفت: آقای افشارزاده از شما خواهش می‌کنم پرویز مظلومی را کنار بگذارید و ما تا چه زمانی قرار است به خاطر نتایج ضعیف حرص و جوش بخوریم؟

افشارزاده در پاسخ به این خواسته هوادار شاکی استقلال گفت: ما قطعاً خواسته تو را اجرا خواهیم کرد اما حرف من این است که چرا باید آرش برهانی در دقیقه 120 بازی آن موقعیت ایده‌آل را از دست بدهد.

سرپرست باشگاه استقلال بعد از بیان این صحبت‌ها توسط اطرافیانش از ورزشگاه خارج شد.