۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

باقریان: نویدکیا اخراج نشده

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: محرم هنوز اخراج نشده و در جلسه‌ای که تا پایان هفته برگزار می‌کنیم تکلیف وی مشخص می‌شود.
کد خبر : ۳۰۲۱۹۷
صراط: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: محرم هنوز اخراج نشده و در جلسه‌ای که تا پایان هفته برگزار می‌کنیم تکلیف وی مشخص می‌شود.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با تسنیم در اصفهان درباره عملکرد سپاهان در نقل و انتقالات اظهار داشت: در این مورد یک بخش فنی داریم که مسئولیت آن را عبدالله ویسی به عنوان مسئول کادر فنی به عهده دارد و قرار شده تا چهارشنبه لیست را به ما اعلام کند و بخش دیگر بحث مدیریتی است که با جلسه اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفته می‌شود.

وی افزود: تا به این لحظه نه در حوزه فنی و نه در حوزه مدیریتی تصمیمی درباره‎ هیچ بازیکنی نگرفتیم و این قضیه به جلسه‌ای که با کادر فنی و اعضای هیئت مدیره داریم، مؤکول می‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که لیست خریدمان با جذب 3 بازیکن دیگر تکمیل می‎شود، اظهار داشت: مذاکرات نهایی با نظر ویسی بعد از جلسه با وی مشخص می‌شود.

وی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه محرم نویدکیا رسما از سپاهان اخراج شده اظهار داشت: محرم هنوز اخراج نشده و در جلسه‌ای که تا پایان هفته برگزار می‌کنیم تکلیف وی مشخص می‌شود.

باقریان درباره تعیین سرپرست تیم و رفتن یا ماندن خوروش هم بیان کرد: این مورد هم پس از مذاکره با ویسی و در جلسه هیئت مدیره تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره جذب دروازه‌بان جدید برای سپاهان گفت: در مذاکره با یک گزینه به توافق اولیه رسیده‌ایم اما هنوز این مسئله قطعی نشده است.