۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

واکنش خادم به اظهارات اخیر بنا

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به خونریزی بینی محمد بنا گفت: اگر به سالن کشتی بیایید شاهد سختی‌های ورزشکاران و مربیان خواهید بود.
کد خبر : ۳۰۲۱۹۸
صراط: رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به خونریزی بینی محمد بنا گفت: اگر به سالن کشتی بیایید شاهد سختی‌های ورزشکاران و مربیان خواهید بود.

به گزارش تسنیم، رسول خادم در پایان مجمع سالانه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: مجمع امروز به خوبی برگزار شد و روال اداری خاص خود را طی کرد، البته در مجمع امروز بحث جدی در مورد دوپینگ مطرح شد. متاسفانه فرایند بحث دوپینگ در کشور ناقص است، مدت‌هاست که فدراسیون‌ها از طریق آموزش سعی در انجام چنین کاری را دارند اما این فقط کافی نیست.

وی ادامه داد: ایجاد یک آزمایشگاه مجهز داخلی در بحث دوپینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وقتی که ابزار کامل نباشد، کنترل هم سخت است و امکان مدیریت در این باره وجود ندارد، این موضوع جدی است و به بحث دوپینگ باید توجه جدی شود و امیدوارم مسئولان ورزش آن را نادیده نگیرند.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص خون‌ریزی دماغ محمد بنا خاطرنشان کرد: این اتفاق همواره در اردوهای تیم ملی رخ می‌دهد و شما اگر به سالن تمرینات تیم ملی کشتی بیایید با این موضوع زیاد روبه‌رو خواهید شد.

خادم در خصوص اظهارنظر بنا مبنی بر اینکه کی‌روش هر حرفی می‌زند هیچ واکنشی ندارد اما تا من صحبتی را مطرح می‌کنم واکنش نشان می‌دهند، گفت: آقای بنا از مربیان بزرگ کشور است و بهتر است از خودش در این مورد سوال کنید.

وی افزود: کشتی بار سنگینی دارد و نگاه مردم به این رشته است، قهرمانان ما نفرات برتری هستند که در شرایط سختی مشغول به کار هستند، کادرفنی و همه اعضای کشتی در فشار روانی به سر می‌برند، این فشار قابل توجه است، باید کمک کرد تا فضا آرام باشد، کشتی یک رشته‌ای است که از دل مردم بیرون آمده و اکثر افراد حاضر در آن از قشر زجر کشیده جامعه هستند. کشتی‌گیران ما به همراه کادرفنی‌شان این چند وقت را با سختی و تلاش زیاد طی می‌کنند و در حال پیمودن مسیر هستند تا به امید خدا نتایج خوبی کسب شود.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص بحث اصلاح اساسنامه خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته ملی المپیک در حال پیگیری است، پیش‌نویس آن آماده و به هیئت اجرایی ارسال شده است، حالا باید روند قانونی آن طی شود.
برچسب ها: بنا کی روش خادم صراط