۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

زمان اولین حضور وزرای اقتصادی دولت در مجلس دهم

نایب رئیس موقت مجلس دعوت از وزرای اقتصادی دولت برای حضور در جلسه علنی مجلس به منظور ارائه گزارش به نمایندگان مجلس دهم را دستور کار هفته آینده مجلس برشمرد.
کد خبر : ۳۰۲۲۴۲

صراط: محمد دهقان‌ نایب رئیس موقت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از حضور وزرای اقتصادی دولت در جلسات علنی هفته آینده مجلس خبر داد و اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه در ابتدای شروع به کار مجلس دهم هستیم و کمیسیون‌های مجلس هنوز گزارش مشخصی برای رسیدگی در جلسه علنی به صحن مجلس ارائه نکرده‌اند، لذا هیئت‌رئیسه موقت مجلس تصمیم گرفت در هفته آینده از 5 وزیر اقتصادی دولت دعوت کند تا در جلسات علنی مجلس حضور یابند.

وی ادامه داد: هدف از این دعوت ارائه گزارش این وزرا به نمایندگان مجلس دهم درباره مشکلات و موانع تولید، اشتغال، موضوعات مربوط به آب و کشاورزی و عملکرد دستگاه‌های‌شان در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

نایب رئیس موقت مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اصلی مردم مشکلات اقتصادی است، گفت: برای مقاوم شدن اقتصاد باید تولید رونق یابد و برای رونق یافتن تولید نیز نیاز به افزایش سرمایه‌گذاری است که مجلس و دولت باید در این راستا تعامل جدی داشته باشند تا با همکاری و هماهنگی این دو نهاد تاثیرگذار مشکلات اقتصادی کشور رفع شود.