۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

سایت منافقین برای جاسوسی+عکس

یکی از اهداف عمده منافقین برای راه اندازی سایت‌های پوششی، جذب خبرنگار و افرادی است که به بهای اندکی حاضرند اخبار درون ایران را برای جریانی که ماهیت اصلی آن را نمی‌دانند ارسال کنند.
کد خبر : ۳۰۲۳۶۱

صراط: یکی از سرمایه گزاری های عمده گروهک تروریستی منافقین برای جاسوسی، ایجاد سایت های پوششی است.

به گزارش دیده بان، ماهیت تعداد زیادی از سایت های ایشان در برهه های مختلفی افشا شده است که نهایتا منجر به تعطیلی ایشان گشته است چرا که حتی عناصر ضد انقلاب خارج نشین نیز حاضر نیستند بصورت مستقیم با اعضای جنایتکار گروهک تروریستی منافقین همکاری داشته باشند چه برسد به مردم عادی درون ایران.

 این سایت ها در بخشی از گروهک تروریستی نفاق ایجاد و به روز رسانی می شود که "ستاد داخله" نام داشته و عمدتاً از مقر منافقین در فرانسه که حدود 800 تن در آن برای جاسوسی قرار دارند،هدایت می شوند.

در آخر مورد از سایت هایی که توسط منافقین ایجاد شده است می توان به  سایت "اتحاد انجمن ها برای ایران آزاد" اشاره کرد که بصورت احمقانه ای با سایت های پوششی سابق سازمان شباهت دارد.

 سایت منافقین برای جاسوسی+عکس

گفتنی است یکی از اهداف عمده منافقین برای راه اندازی سایت های پوششی،جذب خبرنگار و افرادی است که به بهای اندکی حاضرند اخبار درون ایران را برای جریانی که ماهیت اصلی آن را نمی دانند ارسال کنند.

سایت منافقین برای جاسوسی+عکس