۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
نقوی حسینی:

چطور نامزدهای فراکسیون 180 نفره، 130 رای می‌آورند؟/ این فراکسیون فراگیر به درد نمی‌خورد

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم گفت: با توجه به عملکرد نامناسب فراکسیون ولایت قطعا تا یکسال آینده شاهد تحولات و رخدادهایی در این فراکسیون خواهیم بود و فراکسیون ولایت خود را برای ایجاد تغییراتی در هیات رییسه سال آینده آماده خواهد کرد.
کد خبر : ۳۰۲۵۸۳
این فراکسیون فراگیر به درد نمی خورد

صراط: عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم گفت: با توجه به عملکرد نامناسب فراکسیون ولایت قطعا تا یکسال آینده شاهد تحولات و رخدادهایی در این فراکسیون خواهیم بود و فراکسیون ولایت خود را برای ایجاد تغییراتی در هیات رییسه سال آینده آماده خواهد کرد.

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با جام حم آنلاین، با اشاره به انتخابات روز گذشته هیات رییسه دائم مجلس دهم و عدم رای آوری برخی از نامزدهای فراکسیون ولایت گفت: واقعا اتفاقات دیروز عجیب بود؛در جلسه فراکسیون ولایت که با حضور حدود 180 نفر برگزار شده بود بنا بر این می شود که تمامی اعضا به لیست مورد نظر فراکسیون رای بدهند اما اتفاق دیگری رقم می خورد و افراد دیگری رای می آورند.

وی ادامه داد: زمانی که فراکسیون با حدود 180 نفر تشکیل جلسه می دهد یعنی 180 عضو دارد پس چگونه نامزدهایش 130 رای می آورند،رای 50 نفر دیگر چه می شود؟

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان دهنده عدم کارکرد مناسب فراکسیون ولایت است تصریح کرد: اگر قرار به وجود فراکسیون باشد اما در صحن نتواند کارکردی داشته باشد به چه دردی می خورد.

وی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی فراکسیون ولایت اظهار داشت: زمانی که تصمیمی در فراکسیون اتخاذ می شود تمامی اعضا باید به آن پایبند باشند در غیر این صورت چنین فراکسیونی کارکردی ندارد.

این عضو فراکسیون ولایت گفت: با توجه به عملکرد نامناسب فراکسیون ولایت قطعا تا یکسال آینده شاهد تحولات و رخدادهایی در این فراکسیون خواهیم بود و فراکسیون ولایت خود را برای ایجاد تغییراتی در هیات رییسه سال آینده آماده خواهد کرد.

نقوی حسینی در مورد اینکه تغییرات ذکر شده شامل ریاست مجلس نیز خواهد شد یا نه اظهار داشت: این موضوع بستگی به فراکسیون دارد،فراکسیون ولایت دچار تغییراتی خواهد شد به دلیل اینکه باید کارکرد خود را اصلاح کند.

نمانیده مردم ورامین در مجلس دهم با اشاره به اینکه در انتخابات هیات رییسه دائم عوامل غیر فراکسیونی نقش پررنگ تری ایفا کرد گفت: عواملی همچون قومیتی،منطقه ای و فعالیت های فردی نامزدها نقش بسیاری داشت که قطعا اینگونه معیارها درست نیست.