۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

حملات داعش به پاریس بازگشت

پلیس فرانسه، 10 روز قبل از شروع جام ملتهای اروپا، با شبیه سازی عملیات حمله به استادیوم "دو فرانس" در پاریس و چند منطقه دیگر، خود را برای حملات احتمالی در روزهای برگزاری جام، آماده می کند.
کد خبر : ۳۰۲۵۸۶
صراط: پلیس فرانسه، 10 روز قبل از شروع جام ملتهای اروپا، با شبیه سازی عملیات حمله به استادیوم "دو فرانس" در پاریس و چند منطقه دیگر، خود را برای حملات احتمالی در روزهای برگزاری جام، آماده می کند.

به گزارش العالم،"راشا تودی" اعلام کرد، هدف پلیس از برگزاری این رزمایش، آماده شدن برای مقابله با هر گونه حملۀ تروریستی در زمان برگزاری مسابقات جام ملت های اروپاست.

این رزمایش در مشهورترین استادیوم فرانسه در شمال پاریس با حضور 250 نفر – که نقش مردم عادی را بازی می کردند – و حدود 200 نفر از افراد پلیس و نیروهای آتش نشانی و امداد برگزار شد .

گابریل پلوس، سخنگوی تیم آتش نشانی شرکت کننده در این رزمایش، گفت: «هدف از برگزاری این رزمایش، رسیدن به هماهنگی کامل بین دستگاه های مختلف برای مقابله با حمله احتمالی است».

قرار است 7 مسابقه در استادیوم 80 هزار نفری "دو فرانس" برگزار شود، که مسابقۀ افتتاحیه بین فرانسه و رومانی و مسابقات نهایی از جملۀ آن هاست.
برچسب ها: داعش پاریس صراط