۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

وقوع 4 آتش‌سوزی در شهریار

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از وقوع 4 آتش‌سوزی در این شهر خبر داد.
کد خبر : ۳۰۲۶۲۱

صراط: رضا قاسمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی شهریار از وقوع چهار آتش‌سوزی در این شهر خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته پنچ بار زنگ ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی شهریار به صدا درآمد.

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار ستاد فرماندهی سازمان پنج بار زنگ ایستگاه‌های آتش‌نشانی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل وقوع حادثه شدند.

مسؤول اطلاع‌رسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: مأموران اعزامی به این مناطق ضمن اطفای حریق و امدادرسانی از افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

وی در پایان گفت: ساعت 9 و 16 دقیقه روز گذشته حریق یک باب مغازه میوه‌فروشی واقع در شهریار، شهرک کمیته، خیابان شهید طوقانی، ساعت 10 و 17 دقیقه ریزش سنگ‌نمای اداره‌کل امور مالیاتی غرب استان تهران، ساعت 11 و 33 دقیقه حریق تابلو برق شرکت «به‌تک» واقع در شهریار، بلوار پلیس، ساعت 15 و 40 دقیقه حریق ضایعات لاستیک واقع در شهریار، خیابان معلم و ساعت 18 و 25 دقیقه حریق ضایعات ساختمانی واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، خیابان یازدهم غربی به این سازمان گزارش شد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز