۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

جزئیات تغییر نام باشگاه سیاه‌جامگان

مالک باشگاه سیاه‌جامگان مشهد گفت: برای اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج و ادامه فعالیت باید نام باشگاه سیاه‌جامگان را عوض کنیم.
کد خبر : ۳۰۲۸۶۷
صراط: محمدرضا عباسی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در مورد دلایل تغییر نام باشگاه سیاه‌جامگان گفت: حدود سه سال است که درگیر اخذ مجوز کمیسیون ماده پنج هستیم و برای ادامه فعالیت باشگاه سیاه‌جامگان باید نام این باشگاه را عوض کنیم، ضمن اینکه نظر آیت‌الله علم‌الهدی به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان برای این تغییر برای ما حجت است. در حال حاضر به‌دنبال نام هستیم. به‌دلیل قداست نام امام رضا (ع) نمی‌توانیم این نام را برای تیم خود انتخاب کنیم. باید نامی انتخاب کنیم که ریشه در پایگاه ما یعنی مشهد الرضا داشته باشد. به همین خاطر به دنبال آن هستم که تیم ما حتما نام مشهد الرضا را داشته باشد.

به گزارش تسنیم، وی در مورد شرط فرهاد کاظمی برای تمدید قرارداد با باشگاه سیاه‌جامگان که یکی از آنها تأکید بر تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی بوده است، اظهار داشت: این موضوع که شرط نیست، بلکه وظیفه ماست. همه تلاش خود را می‌کنیم تا قبل از آغاز تمرینات که اول تیرماه است، امور مربوط به تسویه‌حساب‌ها را انجام دهیم. ضمن اینکه قرار است طی روزهای 15 یا 20 تیرماه اردویی در ترکیه یا اتریش داشته باشیم.

عباسی در پاسخ به این سؤال که آیا به‌دلیل رابطه خیلی خوبی که بین فرهاد کاظمی و محرم نویدکیا وجود دارد اقدام به جذب کاپیتان سپاهانی‌ها خواهید کرد، گفت: قرار است در سه روز آینده کاظمی لیست بازیکنان مازاد و مورد نیاز خود را به ما بدهد و اگر نام  محرم در این لیست باشد و او با شرایط ما کنار بیاید از حضور نویدکیا در تیم‌مان استقبال می‌کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در واکنش به طرح این پرسش که «آیا این بار مسئولان استانی از شما حمایت خواهند کرد یا در میانه لیگ کم می‌آورید؟»، تأکید کرد: به احتمال فراوان طبق قول‌هایی که به ما داده شده است، این‌بار سال متفاوتی را در ورزش استان خراسان رضوی شاهد خواهیم بود و مسئولان به خاطر شادی مردم مشهد هم که شده به ما کمک می‌کنند.

وی راجع به اینکه مدیرعاملی باشگاه سیاه‌جامگان را در روز تولد پسرش به خود هدیه داده است، اعلام کرد: همه در روز تولد فرزندان خود به آنها کادوهای خوب می‌دهند، اما من کادویی به پسرم داده‌ام که فقط دردسر است. من پا به سن گذاشته و دیگر نمی‌خواهم در کارهای اجرایی دخالتی داشته باشم و می‌خواهم بیشتر نقش نظارتی به عنوان مالک باشگاه داشته باشم، ضمن اینکه در گذشته هم اکثر کارها بر دوش علی، پسرم و دیگر همکاران‌مان بود و وی مسلط به امور باشگاه است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز