۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
دیدار رییس جدید با روحانی، احتمال بازگشت شجریان و ...

آقای علی‌عسگری! ترمز را گم نکنید

اینکه رییس جدید از چنین "فضای باز"ی برای ممنوع التصویرها، دولت بنفش‌ها و فتنه‌گران چه مقصودی دارد معلوم نیست.
کد خبر : ۳۰۲۹۰۸
گروه فرهنگی صراط - از همان روزی که عبدالعلی علی عسگری اندکی پس از دریافت حکم ریاستش بر صداوسیما به دیدار حسن روحانی رفت، می‌شد حدس زد که در پس این "چراغ سبز" چه رویدادهای دیگری قطار خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، پیش کشیده شدن بحث بازگشت ربنای شجریان به تلویزیون در آستانه ماه مبارک رمضان و نیز انتقاد علنی از ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات از زبان سید حسن خمینی، فقط دو مورد از این پیامدهاست.

علی عسگری 22 اردیبهشت حکم ریاست صداوسیما را دریافت کرد؛ اندکی بعد در 9 خرداد به دیدار حسن روحانی شتافت و وعده خوشحال کننده (!) "کمک رسانه ملی به دولت" را به او داد، تا رییس دولت تدبیر و امید هم خرسند از این اتفاق، به طور غیرمستقیم رسانه ملی را ابتدا با القابی مانند "تخریب و توهین، رفتار جناحی و دوقطبی سازی مصنوعی" بنوازد و خواستار "نظارت جدی سه قوه" بر رفتار صداوسیما شود.

آقای علی عسگری! ترمز را گم نکنید

یکی روز پس از این دیدار که دست بالا با حسن روحانی بود و حتی از بهانه تکراری صداوسیمایی ها مبنی بر کمبود بودجه هم خبری نبود، ناگهان خبر بازگشت صدای محمدرضا شجریان به صداوسیما در ماه رمضان مطرح شد؛ خواننده ای که در فتنه 88 عملکرد نامطلوبی از خود بر جای گذاشت و با روی باز نشان دادن به شبکه های تلویزیونی معاند نظام و محبوب بهاییان هم بخش زیادی از طرفدارانش در داخل را از دست داد و هم به دلیل عدم عذرخواهی و ادامه رفتارهای پیشین، صلاحیت پیشین خود را نزد بسیاری از مخاطبانش مخدوش کرد.

سیدفضل‌الله شریعت پناهی مدیر شبکه یک سیما از احتمال پخش صدای «محمدرضا شجریان» از تلویزیون در ماه رمضان خبر داده بود و حتی از اظهارات او این گونه برداشت شد که در جلسه ای با پورمحمدی معاون سابق سیما، تصمیم به پخش ربنای شجریان از شبکه یک قطعی است و فقط جزییات آن مشخص نشده است! هرچند در هیاهوی ایجادشده بلافاصله آن را تکذیب و به  نظر میرباقری معاون جدید سیما منوط کرد.

در این بین نکته قابل تامل و دیده نشده در اظهارات اولیه مدیر شبکه یک، اذعان او به "ماموریت های جدید" از سوی علی عسگری است. او گفته بود: "شبکه یک در دوره ریاست آقای سرافراز بر صداوسیما، برنامه‌ریزی ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان را برای تولیدی‌ها و پخش زنده انجام داده بود اما با حضور آقای عسگری به عنوان رئیس جدید، ایشان ماموریت‌های جدیدی مثل ویژه برنامه‌های افطار به ما داد." "50 درصد برنامه‌های ویژه رمضان شبکه یک تغییر کرده است و ما مترصد برگزاری جلسه‌ای با حضور آقای میرباقری؛ معاون جدید سیما هستیم تا برنامه‌های قطعی اعلام شود."

همزمانی این اظهارات با اعلام خبر پخش ربنای شجریان تردیدها در مورد چراغ سبز جدید رییس سازمان صداوسیما را تا حد زیادی از بین می برد؛ خاصه آنکه علی عسگری با رویکردهای ماه های پایانی دوران سرافراز که با بازگشت ممنوع التصویر ها به تلویزیون همراه بود همراهی کرده و تغییری در آن به وجود نیامده است.

دومینوی تابوشکنی ها و چراغ سبزی نشان دادن به بنفش ها، با دلجویی عجیب و غریب از "سبزها" و "ممنوع التصویر" اعظم شان تکمیل شد.

در ادامه روند شتابان تغییر خط مشی، سید حسن خمینی دوازدهم خرداد – یعنی سه روز پس از دیدار علی عسگری با روحانی – در تلویزیون ظاهر شد تا در مورد ابعاد شخصیتی امام (ره) صحبت کند اما آنچه باقی ماند حمایتش از رییس دولت اصلاحات بود. او گفت: "با ممنوع‌التصویر و ممنوع‌البیان کردن نمی‌توان کسی را محدود کرد و چنین کارهایی، تمسخر خودمان است."

سید حسن خمینی از متلک انداختن به عملکرد صداوسیما هم غافل نشد و در پایان گفت و گویش گفت: "ان شاء الله آقای علی عسکری به دستور العمل هایی که مقام معظم رهبری برای صدا و سیما صادر کردند عمل کنند و شاهد صدا و سیمای بازتر و بهتری باشیم."

معلوم نیست روندی که صداوسیما در همین مدت کم حضور علی عسگری در پیش گرفته، به کجا ختم خواهد شد؛ اینکه او از چنین "فضای باز"ی برای ممنوع التصویرها، دولت بنفش ها و فتنه گران چه مقصودی دارد معلوم نیست؛ اگر او قصد گرفتن امتیازاتی از دولت را دارد باید گفت تجربه نشان داده نتیجه ای از این اقدامات حاصل نخواهد شد؛ به جز این، آنچه مسلم است رسانه ملی یک تلویزیون خصوصی نیست که هر کسی با هر تفکری وارد آن شد، همه خطوط قرمز نظام را به چالش بکشد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Turkey
|
۱۹:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۸۵
۵۴
خارج از "اسلام کمونیستی" از نظر صراط و اربابانش یعنی ضد انقلاب
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
|
Turkey
متاسفانه رسانه ملی شما ایرانی ها هیچ سنخیت و تجانسی با اصول و ارزش های اسلامی ندارد و باید در این رسانه منفعل و .... را گل گرفت
عبدالکریم
|
Turkey
ننگ بر اسلام آمریکایی
ناشناس
|
Turkey
اسلام کمونیستی نداریم اما اسلام امریکایی همان است که امریکا را شیطان بزرگ نمی داند و هیچ خطری برای ابر قدرت ها و مستکبران ندارد و اسلام منفعل است .
ناشناس
|
Turkey
تا وقتی که سرافراز بود که اونجوری حالا همه که این اومده اینجوری
صراط دقیقاً کجایی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۰۷
۶۷
تندروها و دلواپسان افراطی از ملی شدن صدا و سیما به وحشت افتاده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تندروها کسانی هستند که در فتنه 88 به امام خمینی اهانت کردند و حرمت عاشورا را حفظ نکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر عزیز، این جور خبرها هدفداره، همینکه خیلی ها فکر کنن، صدا و سیما داره تغییر مسیر می ده و از این طریق با هر هدفی موج سازی بشه، برای تولیدکننده این نوع خبرها کافیه. خود صرات و همه همفکراش هم می دونن که سیاست های صدا و سیما جای دیگری تعریف می شه و تغییرناپذیر هم هست ... مگر اینکه تفکرات روزها و هفته های اول بعد از انقلاب برگردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلواپس بودن برای منافع ملی غیرت می خواهد که اصلاح طلبان ندارند و صنایع هسته ای و هوافضا را نابود کردند اما دلواپس نیستند !
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نام خدا. نکند به نظر پیام دنده محترم دیدار رئیس صدا و سیما با رییس جمهور هم نمایشی بوده است؟ و شخص رییس جمهور هم همدست این نمایش بوده است؟ نکند پخش صدای شجریان هم نمایشی است و استاد شجریان هم همدست این نمایش است؟ پاسخ حضرتعالی که تئوری توطئه آن هم از نوع منفی و نه مثبت آن معتقدید همین مصاحبه مرحوم مهندس عزت الله سحابی با هفته نامه آبان در سال1378است که از قول سفیر انگلیس در زمان نخست وزیری دکتر مصدق و کودتای28امرداد1332نقل قول کرد:" خودمان این طور تبلیغ کردیم که هر برگی از درخت می افتد کار ماست". و در پایان یادآوری این عبارت منطقی خالی از لطف نیست که "کسی هم فکر نکند که چون رئیس سازمان صدا و سیما را بنده منصوب می کنم تکتک برنامه های صدا و سیما را می آورند بنده امضا می کنم بعد پخش می شود!"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۰۳
۸۲
زنده با شجریان
زنده باد علامه سید حسن خمینی
زنده باد صداوسیمای ملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ننگ بر فتنه گر.
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
علامه ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! ... :) :) :) :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۸
۴۱
این روش ها قدیمی شده!شما انتقاد میکنین یعنی مثلا مخالفین وصدا وسیما شده حامی دولت واصلاح طلبان تا مردم کنجکاو بشن بشینن پای صدا سیما.!!اما دوستان اعتماد مردم به این اسونی بر نمیییگرده یه فکر اساسی بکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حال تکلیف ما که ماهواره نداریم و تلویزیون ملی نگاه می کنیم چیه اگه شما مردمید پس ما چی هستیم؟
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
به نام خدا. پس به نظر شما روحانی و سید حسن خمینی و شجریان و... همدست صدا و سیما و صراط در این نمایش هستند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۶۴
۸۷
خاتمی فتنه گر باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شود .
تازه مسلمان نروژی
|
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدخاتمی باید در اسرع وقت و بدون فوت وقت اعتدام شود تا وطن فروشان به قول شما ایرانی ها از ترس ماست ها را کیسه کنند و اینقدر به انقلاب از پشت خنجر نزنند
عبدالکریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اشد مجازات هم برای این ... کم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز! آقای خاتمی با شخصیت کارزیماتیکش، آرامشش، لبخندش، سوادش، فرهنگش، و از همه مهمتر محبوبیتش لرزه بر اندام مخالفانش انداخته است، طوری که تنها به مرگ او راضی هستند! اصولا تمامی این رفتارهای عجیب و غریب نسبت به آقای خاتمی نشان از یک حقیقت آشکار دارد: آقای خاتمی محبوب ملت است و برای عده ای شدیدا خطرآفرین!!!
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
از احمدی نژاد یاد بگیر که کمترین بی حرمتی به خاتمی نکرده تا حالا.خاتمی مجسمه و اسطوره ادب و متانت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست تازه مسلمان نروژی!
چه خوب فارسی حرف میزنی! همیشه اینقدر ضرب المثل توی جملاتت به کار میبری؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۷
۲۷
سوال من به عنوان یه آدمی که به ولایت فقیه اعتقاد داره اینه که ........ چرا تذکر نمیدن به ادمایی که ...
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۷۳
۴۶
صدا وسیما یک تلویزیون خصوصی نیست، مال مردم است و بودجه آن از بیت المال . پس باید زبان گویای اکثریت مردم باشد نه آن اقلیت طرفدار حاکمیت و جلیلی و پایداری .
ناشناس
|
Netherlands
لابد آهنگ های مبتذل خوانندگانی مثل امیرتتلو و آرمین را هم پخش کند و یک شبکه را هم به فیلم های پورنو اختصاص دهند تا رسانه ملی همگان شود
ناشناس
|
Netherlands
امیر تتلو همونی نیست که برای نیروهای نظامی جهموری اسلامی ایران آهنگ ساخته بود؟؟؟؟
محمد
|
Netherlands
اگه خواست مردم باشه باید هر کاری که مردم خواستند انجام بشه جمع کنید سیاست کثیف دیکتارتوریتونو شما چیکاره هستید که برای مردم راه مشخص میکنید
رفیعی
|
Netherlands
اشتباهی منفی دادم مطمئنم این چندتا اسم رو هم از ماهواره ها شنیدی ....زنده باد جمهوری اسلامی و حاکمیت فرحیخته ودکترجلیلی و پایداری خارچشم دشمنان نظام
بابک پیرباوقارمردمکدهی
|
Netherlands
به نام خدا. مردم به عنوان صاحب مملکت در همه پرسی قانون اساسی1368با پیمانکار سیاست های کلی قرارداد بستند و هر2طرف قرارداد باید به آن قرارداد و مفاد آن پایبند باشند و تا زمانی که نسل همه پرسی1368و پیمانکار آنها هر2زنده هستند مملکت در زمینه سیاست های کلی به نسل بعدی ارث نمیرسد همان طور که هر چقدر تعداد فرزندان حضرتعالی از خود حضرتعالی بیشتر باشد تا زمانی که خود حضرتعالی زنده هستید چیزی به فرزندان شما ارث نخواهد رسید آن چیزی هم حضرتعالی می گویید اسمش دیکتاتوری اکثریت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۵۲
۴۰
خدا رو شکر که شما هم این و فهمیدید..ببینید یه سید حسن اومده تلوزیون یه صدای ربنا هم قراره تکرار میکنم قراره پخش بشه اعصابتون خورد شده و از صدا و سیما انتقاد میکنید ببینید مردم چی کشیدن تو این چند ساله که صدا و سیما شده بود تریبون پایداری ها..سرکوب برجام یادتونه؟؟؟یادتونه پراید هفت میلیونی شد هجده میلیون بعد طرف اومده میگه مردم راضین بعد مجری سرشو تکون میداداد..سخته میدونم ولی بدم نیست مردم رو درک کنید.صدا و سیما اگه عملکردش تو این چند ساله خوب بود تو همون صدا و سیما التماس مردم نمیکردند که نرید سریال ماهواره ببینید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وقتی ظریف گفته بعد از 30 ماه مذاکره سند خالی در اختیار داریم و سیف رئیس کل بانک مرکزی گفته از برجام تقریبا"هیچ چیز عاید کشور نشده است یعنی برجام خسارت محض بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۱
۷
اینایی که گفتید مسائل مهمی نیستند!
مسائل کوچک رو بزرگ نکنید که دیگه مسائل اصلی دیده نشن
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۴۰
۴۴
چقدر ذلیلین شماها ، از سایه خودتونم میترسین :)) بترسین ، بسوزین و آب بریزین . سید حسن خمینی دیشب اومد طوفان به پا کرد و بازخوردش رو توی مردم دیدین و دقیقا از همین ترسیدین . سال 96 میاد حالتون رو جا میاره با رای بی سابقه
ناشناس
|
United States of America
خخخخخخخخخخ .... چی بهت بگم
فرزاد کا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۵
۲۰
صداوسیمای ملی یعنی صداوسیما مال بابای شما یا هیچ گروه و جناح خاصی نیست! چیزی که تا امروز داشتیم صداوسیمای میلی بوده نه ملی و شما به همین دلیل چنین وقیحانه آن را ملک طلق پدری خودتون فرض کردید و حتی از حضور نیم ساعته نوه ی بنیان گذار ج.اسلامی در آن شاکی هستید! برای شما صداوسیما فقط جای خودتان و یامین پور و مشتی .... پنهان است که جز ..................... دال بر مظلوم نمایی و...کاری در راستای ملت و منافع ملی ایران نکرده و نباید بکند.انشاالله خداوند ما را از شر شما و اصلاح طلبان افراطی و تمام دزدان فاسد تمامیت طلب نجات دهد! بگو آمین بچه جان
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۴۱
۲۶
علي عسكري حواست را جمع كن همه فرزندان رهبر عزيزمان مي دونند كه شما با حمايت حاج اقا ه به اين جايگاه رسيدي پس حواست را جمع كن
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۳۸
۳۸
از عصبانیت بمیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
... شو
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۳۸
۴۴
استاد شجریان! خار چشم استبداد طلبان شده ای. پایدار باشی.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمدرضا شجریان دوست دشمنان شده است و رسانه های معاند نظام از جمله بی بی سی و صدای امریکا از او حمایت می کنند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
استبداد طلبان همان فتنه گران سال 88 هستند که شجریان ازشون حمایت می کرد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۳۹
۱۷
آقای علی عسگری ، وقتی محمد رضا شجریان می گوید: از همه ی رسانه های جهان به جز " صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران " می خواهم صدای را پخش کنند، چه اصراری بر پخش صدای شجریان دارید؟ آقای علی عسگری آیا مواضع شجریان علیه جمهوری اسلامی را فراموش کرده اید؟ اگر یادتان رفته، به آرشیو بی بی سی مراجعه کنید. آیا برای دو ریال بودجه بیشتر می خواهید از اصول انقلاب دست بردارید؟ آیا می خواهید از اسلام نابی که امام خمینی از آن سخن می گفت و مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود به آن تأکید می کند، غافل شوید. امیدواریم پا در مسیری نگذارید که صادق قطب زاده آن را پیموده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت بر شما بدعتگران و جاهلان
اسلام ناب را از ....... می گیری یا از رسول الله و ائمهء معصومین (علیهم الصلاة والسلام)
همین بدعت ها و خرافات را شما جاهلان وارد دین کردید
تا جایی که هوگو چاوز شده یکی از یاران آمام زمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بدعت گران کسانی هستند که در فتنه 88 ، حرمت شکنان عاشورا را مردمانی خداجو نامیدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی یا خواهر ناشناس من
شما مبانی کلامی و اعتقادی اهل تشیع را مطالعه بفرمائید آن وقت متوجه خواهید شد بدعت چیست و به چه معناست
..............
محمود احدمی نژاد و حامیانش که هستند که برای امام زمان یاز انتخاب می کنند
این دسته از علمای جاهل که هستند که حکم اطاعت از ریس جمهور را عین اطاعت از امامان معصوم می دانند
اینها بدعت است
همان چیزی که باعث شد خرافه گرایی و اشعری گریی وارد دین شیعه شود و قوت بگیرد
شما کمی منصف باش
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۶
۲
والعاقبة للمتقین
درسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۶
۱۸
صراط کیف میکنی با یه نظر تموم مخالفان صدا و سیما را هوادارش کردی.دمت گرم.البته اینایی را که نظر میذارن میشه با پخش یه برنامه متحول کرد؟!
پری ترشیده
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتی آبجی
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۱۶
۲۶
دق کن صراط،دق بالا بیار و بمیر
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۴
۳
وقتی خشت اول کجه تا ثریا هم همینه
....
فیلم تا کجا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
۲۰
۲۷
صراط بی شعوری رو به حدی رسوندی که به نوه امام هم توهین میکنی؟
شما دقیقا موقع پلو اومدین سر سفره انقلاب. بخورید تا بترکید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر نوح هم ، پسر پیغمبر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی .... جلبک های سبز لجنی هستند که در سال 88 حرمت عاشورا را شکستند و عکس امام(ره) را پاره کردند.
عبدالکریم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲۹
۱۳
سرافراز مدیر بسیار لایق تری بود. متاسفانه زیرآبش را زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۱۳
۱۴
صراط جان شما متولي و و وكيل كسي نيستي
، توي هر چي نظر نده ، اين كارها سطحش بالاست به حد و قواره شماها نميخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۱۴
۳۹
درود بر سیدحسن عزیز وروحانی محبوب قلوب ملت بزرگ ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخخخخخخ
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲۹
۱۲
اگر رئیس جدید صدا وسیما بخواد پاشو کج بزاره مردم از مقام معظم رهبری درخواست عزلش رو می کنند.کور خوندن بزاریم صدا سیما دست منحرفان بیفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲۷
۱۱
سرافراز حیف شد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۸
۴
- ضمن تبریک به آقای علی عسکری و مهمان ارجمندشان ، جناب حسن آقای گل گلاب، در راستای دستیابی به یک تلویزیون باز پیشنهاد میکنم به موارد زیر توجه شود:

- چهره های نچسب را از تلویزیون حذف و به جایشان برای مجری گری از زوج های جوان لوس و خنک استفاده شود چون شیرین ترند و به دل بیندگان عزیز بیشتر می نشینند.

- مجری تلویزیون باید اونقدر خوشگل و جگر باشه که دل بیننده براش تنگ بشه و لحطه شماری کنه که کی میاد؟؟؟؟؟ این یعنی تلویزیون باز

- مجری باید اونقدر خنک باشه که بتونه دمای بدن بیننده رو در گرما وسرما تنظیم کنه!

- یکی از دلایل عدم اقبال به تلویزیون تا کنون ، پوشش ... عزیز است . پیشنهاد می شود به جهت دستیابی به اهداف یک تلویزیون باز ... عزیز تلویزیون از این پس با تی شرت رنگی و شلوار جین تنگ و کماکان همان دمپایی تشریف بیاورند.

- آقایان محسن قراعتی و محمدرضا حیاتی بلافاصله بازنشسته شوند.

- از سرکار حاجیه خانم فایقه آتشین جهت همکاری در رسانه ملی دعوت بعمل بیاید.

- جناب آقای حاج آقا شهرام خان شب پره ، به سمت معاون موسیقی ریاست صدا و سیما منصوب گردند.

- از برادر دلسوز و انقلابی مان اندی عزیز نیز جهت مشاوره در امر قر و اطوار حلال دعوت به همکاری شود.

- .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۱۳
۳۰
مگه هنوز كسى تلوزيون ايرانم ميبينه؟؟!!!!
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
مگر تو تلویزیون کجا را می بینی؟؟
منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۸
۱۹
این نظر (متن) منتشر بشود یا ؟ اخلاق این را میگوید؟ مهم این است که با فتنه گر خواندن حامیان اصلی رهبری وانقلاب و دولتی که با رای اکثریت مردم زمام امور اجرایی کشور اسلامی (ایرانمان) را با کفایت هرچه تمامتر به دست گرفت و حال وضع ملت بهتر است؛ از 8سال توفانی (خرابی) دولتی است؛ را که رئیس دولتش خود و دولتش را پاکدست نامید ولی 700میلیارد دلار پول ملت و .... را به باد داد. مهم این است؟ (صراط)؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وضع ملت بهتر است !!! خخخخخ .
صنایع هسته ای و هوافضا نابود شد مسکن مهر و سایر پروژه های عمرانی متوقف شد با افزایش واردات بی رویه 60 درصد کارخانجات تعطیل شد حجم نقدینگی بیش از دو برابر شده و رکود مطلق بر اقتصاد کشور حاکم است و تحریمهای ظالمانه هم لغو نشد و پولهای بلوکه شده هم آزاد نشده است و خلاصه امروز نه چرخ اقتصاد میچرخد و نه چرخ سانتریفیوژها !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۷
علت این همه عصبانیت چیست؟ حال که با آمدن آقای علی عکسری، این امید پیدا شده که صدا و سیمای کشور مانشکل آبرومندی به خود بگیرد، آیا نباید خوشحال باشیم؟ صدا و سیمای کشور ما دولتی است و از بودجه ملت اداره می شود، و طرفداران آقای شجریان و روحانی و ... نیز از همین ملت اند! ضمن اینکه در فضای امروز و با وجود این سطح پیشرفت در ارتباطات، سانسور و تک صدایی بودن صدا و سیمای ما بیش از پیش مضحک به نظر می رسد!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۳
۱۱
... تو مغزت درود بر سید حسن
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۴
۹
فقط یه چیزو به من بگو صراط ............ که همه رییس دولتهاش از روز اول تا الان امریکایی و فتنه گر بودند.بازرگان-بنی صدر- میر حسین- هاشمی- خاتمی- روحانی-مطمینا اگه رجایی هم زنده بود اونهم الان یه برچسبی داشت.شما دارین خودزنی می کنین و خودتون خبر ندارین
ناشناس
|
Germany
امام خمینی: ملاک حال فعلی افراد است.
همه ما شجریانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱۰
شجریان طرفداراشو از دست داد خوشم میاد نظرخودتو به همه نسبت میدی اتفاقا با این کارش طرفداراش بیشترم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۸
۱
آقای علی عسگری کارتان به جایی نکشد که از اکبر گنجی و مهاجرانی برای اجرای برنامه های صداوسیما دعوت کنید.مبادا حس روشنفکری غربی برخی افراد باعث شود که اصول اسلامی و انقلابی را کنار بگذارید. مبادا از مسیر مستیم منحرف شوی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۱۰
۱
آقای علی عسگری ریاست محترم صدا و سیما ، روحانی کلید خود را گم کرده است. شما یک شخصیت دولتی نیستید. آقای علی عسگری! خواهش می کنیم، شما ترمز را گم نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱۰
...راط در مستراح و .............. ببند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۱۱
۳
خاتمی فتنه گر اعدام باید گردد.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۶
۱
انتخاب رهبر و حاکم هر جامعه ای به اندازه درک و شعور مردم ان زمان بستگی دارد ؛ روزی مردم مدینه حاکمیت بر حق حضرت علی ع را قبول نکردند با خداوند و پیامبرش مخالفت کردند ، نتیجه اش بعد از تقریبا ۵۰ سال ظاهر شد وان هم تجاوز لشگر یزید به ناموس مردم مدینه در سه شبانه روز بود ؛ حالا ملت ایران باید چنان مواظب باشند که عده ای منافق در تمام سطوح از اقشار مردم و مسئولین باعث ذلت برای خود و نسل بعدی خودشان و دیگران نشوند ، گاهی اوقات شیاطین از باب خیر خواهی و کار ثواب وارد می شوند رفع حصر هم یکی از این کارهای ظاهرا ثواب است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۶
۱
ببندید .... ضدانقلاب های هرزه عیاش.اون روزی رو که صداسیما توش رقاصه ها بیان بخونن و مشروب بخورن با خودتون به گور میبرید.تعداد عیاش ها مهم نیست .مهم اینکه به سن خودتونو بچه هاتون قد نمیده.
ضمنا از امثال سید حسن آبی برای شما ضدانقلاب ها گرم نمیشه
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۳
۱۰
صراط بر پدر و مادرت لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر فتنه گر
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط ، حرف حق را زدی فتنه گران ناراحت شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
باتوجه به رهنمودها ی رهبری صدا سیما اداره میشود نه انچه عده ای خط قرمز تصور میکنند. توجه به اینکه سه قوه مستقل درروند برنامه های صدا سیما صاحب نظر هستند تنها قوه.... حق دیکته نظرات خود رادر صدا سیما ندا رد
دینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۴
۷
یعنی چی که به دولت جمهوری اسلامی ایران میگین دولت بنفش ها ؟! خارجیا هم اینقدر زشت در مورد ما حرف نمیزنن! زمان احمدی نژاد که صداوسیما با دولت بود اشکال نداشت؟ الان که صدا وسیما ی ملی با دولت برخواسته از رای مردم بخواد همراه باشه بده!
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۵
عسگرى هم زرنگه جائى نميخوابه كه آب بره زيرش ! با اينكه سيد حسن رو دعوت كرده يا قراره ربناى شجريان رو بذاره در مقابل تندترين و هتاك ترين عضو گروهك پايدارى رو هم دعوت كرده! صراط جون نترس عسگرى دو ..... خوبيه ، قول ميدم از فردا هم اكثر اعضاء جريان انحرافى (= گروهك ...) را وارد صدا و سيماى ميلى ميكنه، نگران نباش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تندروها کسانی هستند که در فتنه 88 حرمت امام حسین را حفظ نکردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۲
سلام هموطنان عزیز. یادتون باشه همه مامیتونیم باارامش مهربانی ویکدلی درکنارهم برای اعتلای ایران تلاش کنیم.حیفه تهمت بزنیم ناسزابگیم واگرجریانی مطابق میلمون نیست هیاهوراه بندازیم.ما مشترکات زیادی داریم .باهم مهربون باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۶
۰
از قبل هم قابل پیش بینی بود که چنین اتفاقاتی بیفته.
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۷
۶
باسلام: اقای عسگری به قول سید حسن نا پرهیزی کردی با ایشون مصاحبه کردی امادرمورد شجریان این کار رو نکن که برات گرون تموم میشه .ومیری تو لیست سیاه طرفداران بهایی ها ومثل فاطی میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۰
۱
درود بر مرد ادب واخلاق ایران خاتمی بزرگ .محبوب قلبها باید مغضوب جاهلان باشد
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
صدا و سیما باید انقلابی بماند و در دام فتنه گران نیفتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۱
خداييش .......... از يك خواننده مثل شجريان ميترسه؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
آرش .............. توکه به پدر ومادر مردم توهین میکنی .احتمالا .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اگر رسانه ملی بخواهد عملکرد کاملا غلط وروش .. را پیش ببرد ملت بیشتر بی اعتماد میشوند. البته بخاطر عملکرد اشتباه رسانه ...... که منظور صدا و سیما است ملت ایران اعتقادی به ان ندارند .
رضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۱
وقتی صدای ربنای شجریان را میشنویم موی بدن سیخ میشه اینقدر روحانی ومعنویت داره این دعا همچون صلوات حضرت علی بن موسی الرضا که مرحوم انصاریان خوانده در قلوب مومنین باقی خواهد ماند امیدواریم در ماه مبارک قبل از افطار از ربنای شجریان محروم نمانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
تابو شکنی حسن خمینی. استعمال این الفاظ . مخالف وحدت دینی و ملی است . همی شماهایید که آتش بیار معرکه و تفرقه اید و سید حسن خمینی را نواده امام نمی دانید و غیر مستقیم فحش کوچه بازاری به خاندان امام می دهید. دست از شیطنت بردارید. سید حسن شرعا نواده امام است و ما هم وظیفه احترام داریم و بس
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
باسلام
عزیزان همه می دونیم که منشا تمام بدبختی ها وبه همریختگی ها ی فرهنگی ودوقطبی سازی جامعه کسی نیست جزمحمدخاتمی واصحاب ...... این شخص...ودیگرهیچ.یاحق
علی
|
Germany
|
۰۷:۴۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
دیگه مثل چندسال قبل نیست که تنها یک رسانه در کشور وجود داشته باشه،الان رسانه های جایگزین زیاد شدند و هر کسی به راحتی به هر خبری و مطلبی دسترسی داره،صداوسیما مجبور به تغییر رویه است
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اهای ادما وقتش نرسیده باهم بخندیم نه به هم؟
بهتر نیست همدیگر دوست داشته باشیم به هم چرتو پرت نگیم؟
مسائل خونه و شهر و استان و مملکت و با همدلی حل کنیم؟
وحدت کلمه مگه شعار امام نبود؟
خوب پس کو این همه سنگ امام و هر دو جناح به سینه میزنن و حرفش و گوش نمیدن
بسه دیگه بخدا الان وقتشه همه با هم باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
در این نظام مقدس مردم حرف اخر را می زنند پس هیچ کس نباید در مقابل مردم بایستد
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
انچنان صحبت میکنند انگار کشور ایران مال باباشونه یا روحانی و بقیه از مریخ امدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
۱
۲
دورود بر سيد بزرگ وبا شخصيت خاتمي ، اي بزرگ مردجوانان وطن تورا دوست دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
۰
۱
... چه زبونی پیدا کرده کورخوندین که اینها دوباره بیان اتش به پا کنند. اینقدر اینها بدبخت شدند خاتمی و گروهشون که هیجا جا ندارن مردم خوب میدونند چجوری از اینها پذیرایی کنن
محمد خلیلیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
شبکه ورزش رو اچ دی کن آقای علی عسگری اگر شبکه ورزش رو اچ دی کنید کیفیت تصویر هم توپ تر خواهد شد کیفیت تصویر شبکه ورزش خیلی بی کیفیته خیلی زود اچ دی کنید شبکه ورزش رو همچنان منتظر هستیم شبکه ورزش رو اچ دی میخوایم تو رو خدا اچ دی کنید