۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
ادعاهای موهن و مضحک معاون رییس پلیس دبی؛

توهین مقام عرب به سردار سلیمانی +تصاویر

ضاحی خلفان در سلسله ای از پیام های توییتری خود، انبوهی از توهین ها و ادعاهای کذب را علیه جمهوری اسلامی ایران، سردار قاسم سلیمانی و مذهب تشیع مطرح کرد.
کد خبر : ۳۰۳۰۸۹
صراط:"ضاحی خلفان"، معاون رییس پلیس دبی، بار دیگر در سخنانی مغرضانه به سردار "قاسم سلیمانی" فرماندۀ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مذهب تشیع توهین کرد.

سلیمانی خاک عراق را لگد کوب کرد! +تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر این اساس، ضاحی خلفان در سلسله ای از پیام های توییتری خود، انبوهی از توهین ها و ادعاهای کذب را علیه جمهوری اسلامی ایران، سردار قاسم سلیمانی و مذهب تشیع مطرح کرد.

خلفان در یکی از توییت های خود مدعی شده است: «العبادی چطور به سلیمانی اجازه داد که فرمانده سربازانش شود»؟ او، در پایان پیام، نیز با لحنی موهن عبارت «واحسیناه» را با هدف تمسخر عقاید و شعارهای شیعیان به کار برده است. 

البته توهین او عراقیان را هم شامل شده است. او خطاب به مردم عراق گفته است: ««شرمتان باد که اجازه دادید یک ایرانی افسارتان را به دست گیرد». 

کینه و درماندگی ضاحی خلفان در برابر ایران وایرانیان او را واداشته که دهان به نفرین کردن باز کند و بگوید: «خدایا، از هم پاشیدن آنان را به ما نشان بده».

در حالی که دلسوززان شیعه و سنی عراق همه متفق القول بر نقش حمایت های گستردۀ ایران از عراق برای مبارزه با داعش تأکید دارند و به شکل ویژه از مجاهدت های سردار سلیمانی در این راه تمجید می کنند، خلفان، که کینه توزی اش چشم او را کور و گویی شکست های داعش وی را نگران ساخته، نوشته است: «تاریخ عراق ننگی را که سلیمانی برای این کشور به بار آورد ثبت می کند ... سلیمانی خاک عراق را لگدکوب کرده است». 

خلفان که کشورش به همراه برادران مرتجع خود در حاشیۀ خلیج فارس نقش گسترده ای در حمایت از تروریسم در جای جای خاورمیانه دارد و با لشکر کشی به یمن مردم آزای خواه و مظلوم آن را به خاک و خون کشیده است، در ادعایی عجیب گفته است: «ایران اکنون کشور باندهای تروریستی و مافیایی است»!

سلیمانی خاک عراق را لگد کوب کرد! +تصاویر

سلیمانی خاک عراق را لگد کوب کرد! +تصاویر

این در حالی است که ادعاهای او علیه نقش ایران و سردار سلیمانی در عراق نشان دهندۀ نگرانی او از شکست ها و سرنوشت شوم گروه تروریستی داعش است.

خلفان، در یکی دیگر از پیام هایش، در نقش کارشناس مسائل تشیع ظاهر شده و ادعا کرده است که «آنچه امروز فارس ها انجام می دهد، خارج از مفهوم تشیع علوی است»! 

سلیمانی خاک عراق را لگد کوب کرد! +تصاویر

سلیمانی خاک عراق را لگد کوب کرد! +تصاویر

سلیمانی خاک عراق را لگد کوب کرد! +تصاویر

ضاحی خلفان، که به شکل مستمر پیام هایی را از طریق حساب توییتر خود منتشر می کند، پروندۀ سنگینی در دشمنی با شیعیان و جمهوری اسلامی ایران دارد. بسیاری از اظهار نظر های او نیز چنان سخیف است که تا مدت ها دستمایۀ تمسخر رسانه ها و شبکه های اجتماعی را فراهم می آورد. او چندی پیش گفته بود: "من و نتانیاهو پسر عمو هستیم»!