۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

واکنش تند 2 نماینده رشت به اظهارات خطیب مشهور/ در ایام رحلت امام کنار ساحل بودید؟

اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی و مقایسه بی‌حجابی در گیلان با اروپا، اعتراض دو تن از نمایندگان رشت را برانگیخت.
کد خبر : ۳۰۴۲۸۶
صراط: اظهارات حجت الاسلام ناصر رفیعی و مقایسه بی‌حجابی در گیلان با اروپا، اعتراض دو تن از نمایندگان رشت را برانگیخت.

به گزارش ایلنا، ابتدا جبار کوچکی نژاد ضمن محکومیت این سخنان اظهار کرد: من به ایشان نصیحت می کنم که سریعا حرف خود را پس بگیرند و این اشتباه را جبران کند. نماینده اصولگرای مردم رشت خواستار بروزرسانی اطلاعات حجت‌الاسلام رفیعی شد و افزود: ایشان باید کمی اطلاعات خود را بالا ببرد و در خصوص تاریخ فرهنگی و انقلابی گیلان بیشتر مطالعه کند.

در ادامه این اعتراض غلامعلی جعفرزاده دیگر نماینده مردم رشت در مجلس نیز در بیانیه ای خطاب به این روحانی، او را به عذرخواهی از مردم این خطه از کشور دعوت کرد.

او در این بیانیه چند سوال مطرح کرده است:

١- ایشان در ایام رحلت امام راحل گیلان چکار می‌کرد؟ برای تفریح آمده بود ؟

٢- آیا ایشان به‌جز گیلان هیچ کجای دیگر از این کشور نرفته بود؟ مثلا در همان تهران بزرگ ایشان چشم بسته راه می روند؟

٣- این طلبه بزرگوار کجا رفته بود که آن وضعیت را مشاهده کرده بود؟ آدرس‌های ایشان شبیه به رفتن در کنار دریا بود؟ واقعا در زمان رحلت امام (ره) ایشان به کنار دریا رفته بود؟

۴-آیا کسی که برنامه به‌سمت خدا را هدایت می‌کند این نوع بیانش در مورد مردمی که هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و حدود چهار دهه انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه را حمایت و پشتیبانی کرده‌اند می‌تواند به این مردم این تهمت‌ها و تخریب‌ها را نسبت دهد؟

۵- ‌آیا نتایج اتهام‌های ایشان و آن سخنرانی بی‌محتوا هدایت به‌سمت خداست؟

۶- چرا دادستان و دادگستری گیلان به‌عنوان مدعی العموم بر علیه ایشان اعلام جرم نمی‌کنند؟

حداقل اقدامی که بدون فوت وقت این ‌‌آقا می‌تواند انجام بدهد عذر خواهی از ملت شریف گیلان است. بعید نیست اگر هیچ‌گونه اقدام عملی و جدی صورت نپذیرد در روزهای آتی شاهد یک تجمع مردمی باشیم یادمان باشد مردم آذربایجان اخیرا در رابطه با یک برنامه طنز کودک و آن مسواک!! چه اقدامی کردند؟ بعید می‌دانم دیگر صداوسیما دست به چنین خطای بزرگی بزند!

این آقا در خصوص مردمی این اظهار نظر بی ادبانه را کرد که در سال۸۸ ، یک روز زودتر از تمامی مردم ایران در دفاع از ولایت در صحنه حاضر بودند و رهبر انقلاب به آنان لقب پیشتازان بصیرت را داد.

در روزی که ایشان برای تفریح در گیلان حضور داشتند هزاران نفر از مردم این خطه پیاده و سواره راهی حرم حضرت امام (ره) بودند و در مراسم سالگرد ارتحال آن مرد بزرگ حضور داشتند. تا تجدید میثاق و بیعتی مجدد با آرمان‌های آن امام همام داشته باشند. ای کاش به جای تفریح در نقاط به تعبیر نادرست خودشان (اروپایی گیلان) در ایام رحلت امام (ره ) یک‌ماه زودتر به گیلان می‌آمدند و در مراسم کنگره هشت هزار شهید استان شرکت می‌کردند و پای سخنان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌نشستند که فرمودند: «گیلان افتخار ایران است، ۸ هزار شهید انسان را متحیر می‌کند....  گیلان یک بهشت الهی است، نعمتی الهی در ایران اسلامی که قابلیت های زیادی دارد، استانی است که نخبگان و برجستگان زیادی دارد و هدایای فراوانی به اسلام هدیه کرده است.»

این تفاوت دیدگاه دو انسانی است که به این استان سفر کردند ... البته سردار سلیمانی کجا؟ و ایشان کجا؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۲۵
۱۴
برای مردم رشت با داشتن چنین نمایندگان ........ (اون هم برای 4 سال تمام) واقعا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۲
۸
نمیدونم چی شده که یک عده که ....... خیلی راحت به قشر عظیم این کشور توهین میکنن.این رفتار عده ای از ...... با رفتار و اخلاق این قشر قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۴۰
۱۵
یه بنده خدا هم اومد حرف درست حسابی زد اینجوری میکوبنش..اوضاع حجاب نه در گیلان بلکه در اکثر نقاط ایران خوب نیس
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۶
۹
آدم یاد اون جوکه میفته که گفته بود : بزن اون شبکه .... یه کم نفرینشون کنیم ثواب ببریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۵
۲۱
این آقای رفیعی کلا کارش و منبرش همین ....... ، واقعا شما گیلان چکار میکردی؟
...... اینجا کسی چشش چپ نیست و همه در آرامش هستند ...
پشوتن بحرکاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۳۱
۱۷
برادران عزیز نماینده
سلام علیکم
بجای یقه دریدن و انکار آنچه که چند سالی قلب مومنین را در این استان آزرده ، به خود بیائید و بجای توهین و پرخاش به این روحانی والامقام کمی چشم هایتان را به روی واقعیت این استان و بقول خودتان ایران بگشائید .
آیا هیچ میدانید دیگر برای دیدن مناظر بی عفتی و بی حجابی نیازی به کنار دریا نیست .
ارادتمند شما
لاهیجان
پشوتن بحرکاظمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۲۴
۱۶
هوچی گری و لحنی تهمت آلود...به نظر من حرف های آقای رفیعی نه تهمت بود و نه تحقیر...تازه چرا این نماینده بدون اطلاع از اینکه آقای رفیعی به چه دلیل رفته گیلان،زود قضاوت می کنه علیه ایشون؟!
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۲۶
۱۲
بهتون بر نخوره مدیران فرهنگی گیلان هیچ کار فرهنگی درمورد حجاب نکرده اند آقای دکتر درست گفته همه کسانی که در گیلان رفت آمد کنند این وضعیت اسفناک بی حجابی را خواهند دید کمی به خوتان بیایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۲۱
۱۴
راست میگه دیگه .... توجیه کردن نداره .... تعصب الکی دارند این نماینده ها
حقیقت گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۲۰
۱۳
اولا جواب انتقاد ایشان این صحبت های شما نیست ثانیاً صحبت های ایشان را درست گوش نداده اید که اینگونه پایخ می دهید....
اف بر شما ........ که جز مغلطه و ناصواب گویی چیزی نمی دانید...خدا شما را رسوا کند
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۲۲
۱۵
سلام ، این نماینده ها با این اعتراضشون بیشتر قصور خودشون رو به نمایش کشیدن
اصن چرا باید لب دریا تو رشت اون طور باشه؟؟؟
این دوتا باید پاسخگو باشن
ناشناس
|
France
|
۱۷:۱۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۷
۱۵
نمایندگان بی این میگن فرار ار حل مشکل ؟ هرکی در روز رحلت امام حرم نباشه یعنی عزادار نیست ؟ در ضمن شما به حمایت ار برجام خسارت محضتون ادامه بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۶
۱۱
چه نمایندگان ...... وساده ای هستند ایشون که نگفتند این بی حجابی ها مربوط به مردم شمال است بلکه منظور مسافرینی است که از همه جای کشور برای تفریح به شمال می روند بعد هم لازم نیست برای رویت این ناهنجاری ها به شمال رفت از گفته های مردم مورد اعتماد واز عکس هایی که در شبکه های اجتماعی می گزارند می توان عمق فاجعه را فهمید یعنی واقعا شما نمایندگان تا حالا همچین صحنه هایی را ندیده اید یا خود را به ندیدن می زنید ؟ درضمن دکتر رفیعی از بسیاری از .... مدعیان بی هنر و دنیا پرست با سواد تر وبا تقواتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۴
۵
چرا سریع متن سخرانی حاج اقا رو از سایت برداشتید چی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۷۶
۲۳
گیریم حرف شما ها درست و گیلان مهد حجاب و عفاف!!! شما روی چه حسابی و با چه اطلاعاتی میگید ایشون رفته کنار دریا و اونجا را دیده و این صحبت ها را کرده مگه کنار دریا وضع حجاب چه جوریه که اینقدر راحت میتونید بگید کنار دریای ما یا اروپایی ها فرقی نداره؟
در ضمن شما و کلیه مسئولین سریعا باید یک فکری به حال وضعیت اقتصادی و خصوصا فرهنگی مردم باشید چون دشمن شیوه اسلام آندلسی را در این کشور داره پیاده میکنه.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۳۷
۱۴
جالب بود. چه نکته سنج. البته پرونده همه شماها سالهاست زیر بغل ملته. حبر ندارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۶۴
۱۲
واکنش «حجه‌الاسلام ناصر رفیعی» به صحبت‌های برخی از نمایندگان استان گیلان:
عزیزان به جای تهدید و غوغاسالاری در این ماجرا، به فکر درمان باشند/ وظیفه یک مبلغ دینی بیان دردها و معضلات جامعه و کوشش برای اصلاح آن است
در ابتدای ماه مبارک رمضان، «حجه‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی» در جمع نمازگزاران حرم حضرت معصومه(س)، به انتقاد از وضعیت حجاب مسافران در استان گیلان پرداخت که این انتقادات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد. تا جایی که تعدادی از نمایندگان مجلس استان گیلان به این اتفاق شدیدا اعتراض کردند و خواهان عذرخواهی «حجه‌الاسلام رفیعی» از مردم گیلان شدند.

به گزارش رجانیوز، «دکتر رفیعی» در گفتگو با خبرنگار رجانیوز، پیرامون این صحبت‌ها و حواشی بعد از آن توضیحاتی را ارائه‌کرد.
حجه‌الاسلام رفیعی پیرامون مقصود اصلی صحبت‌هایش پیرامون بی‌حجابی در استان گیلان عنوان کرد: «در ارتباط با عرائضی که بنده راجع به حجاب در برخی از استان‌های شمالی عرض کردم، چند نکته را متذکر می‌شوم. نکته‌ی اول اینکه مردم گیلان مردمی غیور، انقلابی، مومن و متدین هستند. شهر مرحوم آیت‌الله رشتی، آیت‌الله‌العظمی بهجت و انقلابیونی نظیر میرزا کوچک‌خان جنگلی و پیشتازان عرصه جهاد و شهادت د ر همه ادوار تاریخ به ویژه دوران انقلاب بوده اند. مراد من وضعیت ناهنجار حجاب برخی از مسافرانی هستند که در ایام تعطیلات به استان گیلان و سایر استان‌های هم‌جوار می‌آیند. متاسفانه برخی مسافران مراعات حجاب را در این مناطق نمی‌کنند. اتفاقا خود مردم گیلان به بنده گله می‌کردند و درخواست داشتند که به آن‌ها تذکر بدهیم. خود مردم گیلان هم از این قضیه ناراحت هستند.»

کارشناس مذهبی تلویزیون در ادامه افزود:«نکته‌ی دوم آن است که اگر ما یک جایی از مسئله‌ی فقر مالی و بیکاری و نارساییهای مادی انتقادی می‌کنیم همه تشویق و تشکر می‌کنند ، به طور مثال اگر بنده گفته بودم که عده ای سودجو جنگلهای گیلان را مورد هجوم قرار داده اند و فضای طبیعت را آلوده کرده اند این حرف مورد تقدیر نمایندگان قرار میگرفت اما حالا که گفته ام که عده ای سودجو فضای معنوی استان شهید پرور گیلان را آلوده کرده اند مورد شدیدترین سرزنشها و اهانتها واقع شده ام. چرا وقتی جایی از مسائل فرهنگی انتقادی می‌کنیم، برخی به جای حسن‌ظن، بدگمانی می‌کنند.؟ معنای حرف بنده این نبود که در سایر جاهای کشور بی‌حجابی یا ناهنجاری نداریم. عزیزان به جای حاشیه‌پردازی، جنبه‌ی درست ماجرا را نگاه کنند. بنده منظورم این بود که چرا مردم تذکر زبانی نمی‌دهند و مسئولین با بی‌حجابی‌ها برخورد درستی نمی‌کنند؟ این تذکرها قطعا مفید خواهد بود. عزیزان به جای تهدید و غوغاسالاری در این ماجرا، درد را بزرگ نکنند و به فکر درمان باشند.»

«دکتر رفیعی» در پایان گفت: «بنده یک فرد سیاسی به معنای خاص آن نیستم. ما مبلغ دینی هستیم و هر کجا ناهنجاری دیدیم باید تذکر بدهیم. آیا بیان ناهنجاری در یک جا، دلیل نادیده گرفتن سوابق ارزش‌های آن منطقه است؟ بنده در همین استان گیلان، یادواره‌ی چندهزار شهید رفتم و سخنرانی کردم. همچنین به مناسبت‌های مختلف در جمع مردم پرشور گیلان حضور داشتم. مثلا اگر ما آمدیم و گفتیم که در شهر قم فلان اتفاق ناگوار افتاده است، آیا به علما و مراجع این شهر توهین کردیم؟ مقصود من بیان یک درد بود و آن اینکه چرا در کشور ما روی مساله‌ی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر کار نمی‌شود. مثال من از استان گیلان به این دلیل بود که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)، در این استان سخنرانی داشتم و در آنجا برخی مسافران را دیدم که مراعات نمی‌کنند. من از نمایندگان عزیز استان گیلان هم درخواست دارم که در کنار رسیدگی به مسائل مادی و اقتصادی مردم و استان ، نسبت به وضعیت فرهنگی این استان نیز حساس باشند .من دعاگوی همه‌ی عزیزان در ماه مبارک رمضان هستم. والسلام علیکم ورحمه‌الله وبرکاته».
جای تاسف داره برای اون نماینده ای که چنین بیانیه ای میده اینطور بنده خدا رو زیر سوال میبره.ایشون برای تفریح رفته بود؟؟شما به جای اینکه خودت رو با یه بیانیه سطحی،خیلی طرفدار مردم نشون بدی ببین کجای کار می لنگه.برای رفع دغدغه های اقتصادی و فرهنگی مملکت اهتمام داشته باش.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
مسايل مالي و اقتصادي دليل نميشه واكنشي در كار نباشه. چه ربطي داره. هر چيزي سر جاي خودش. تهمت فرهنگي و بدون بررسي به 3 ميليون نفر انسان خيلي مهمتر از مسايل ديگر است. چشمتان را باز كن لطفا
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۹
۱۳
نماینده های .... با طرح های و صحبت های پوپولیستی که نه اطولگرا میشناسه نه اصلاح طلب. ببینید چه ...... جواب دادند. ......ها ادعای انقلابی گری هم دارند دیگه من که جنوب کشورم میدونم تو گیلان برای اجاره ویلا میگویند ویلا با ژیلا. به جای ... بهتره فکری بکنید ..
غلامرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۶
۱۵
به حال این نماینده ها باید تاسف خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۶
۱۲
چه نمانیدگان بی منطقی!!! خصوصا آقای غلامعلی جعفر زاده!!!!
عوض اینکه به عنوان نماینده مردم دغدغه فرهنگی داشته باشند و برنامه تقنینی مناسبی برای وضعیت نامطلوب فرهنگی جامعه در نظر بگیرند، یک موضع گیری کاملا احساسی و بدور از تعقل انجام داده اند. واقعا باید تأسف خورد!!!!
آخه سابقه فرهنگی گیلان و حضور مردمانی غیور در این خطه، چه ربطی به ولنگاری فرهنگی جامعه دارد؟!
رسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۱۲
۱۶
این نماینده ..... رشت ...... چه چیزز را انکار میکند؟ حتما رشت باید ....بشه تا بفهمه چه خبره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
وقتی چیزیزی غلط اضافه میشود
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۱۳
۱۰
سالهاي دور وقتي مدارس دخترانه در ايران باب شد گيلاني ها اولين كساني بودند حاضر شدند فرزندان دختر خود را به مدرسه بفرستند. متاسفنه اين بابي شد بر بيغيرت خواندن گيلانيها .
جناب مبلغ عزيز كل سواحل شمال و جنوب از لحاظ پوشش عين هم است. اينكه شما گيلان را مثال زديد نشان از همان جوك و تفكريست كه بخاطر روشنفكري گيلانيها در ذهن شما حك شده. شما اجازه نداريد اين مثال را بزنيد .
به آمار مراجعه كنيد ببينيد كدام شهرها فاسدترينند. آمار نيروي انتظامي سند و مدرك است.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۵
۵
خدا عاقبت همه ملت ختم بخیر کنه با این کارهایی که میکنن هنوز هم بعضی از مسعولین اعتراض دارن
فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۷
۱۰
واکنش «حجه‌الاسلام ناصر رفیعی» به صحبت‌های برخی از نمایندگان استان گیلان:
عزیزان به جای تهدید و غوغاسالاری در این ماجرا، به فکر درمان باشند/ وظیفه یک مبلغ دینی بیان دردها و معضلات جامعه و کوشش برای اصلاح آن است
در ابتدای ماه مبارک رمضان، «حجه‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی» در جمع نمازگزاران حرم حضرت معصومه(س)، به انتقاد از وضعیت حجاب مسافران در استان گیلان پرداخت که این انتقادات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شد. تا جایی که تعدادی از نمایندگان مجلس استان گیلان به این اتفاق شدیدا اعتراض کردند و خواهان عذرخواهی «حجه‌الاسلام رفیعی» از مردم گیلان شدند.

به گزارش رجانیوز، «دکتر رفیعی» در گفتگو با خبرنگار رجانیوز، پیرامون این صحبت‌ها و حواشی بعد از آن توضیحاتی را ارائه‌کرد.
حجه‌الاسلام رفیعی پیرامون مقصود اصلی صحبت‌هایش پیرامون بی‌حجابی در استان گیلان عنوان کرد: «در ارتباط با عرائضی که بنده راجع به حجاب در برخی از استان‌های شمالی عرض کردم، چند نکته را متذکر می‌شوم. نکته‌ی اول اینکه مردم گیلان مردمی غیور، انقلابی، مومن و متدین هستند. شهر مرحوم آیت‌الله رشتی، آیت‌الله‌العظمی بهجت و انقلابیونی نظیر میرزا کوچک‌خان جنگلی و پیشتازان عرصه جهاد و شهادت د ر همه ادوار تاریخ به ویژه دوران انقلاب بوده اند. مراد من وضعیت ناهنجار حجاب برخی از مسافرانی هستند که در ایام تعطیلات به استان گیلان و سایر استان‌های هم‌جوار می‌آیند. متاسفانه برخی مسافران مراعات حجاب را در این مناطق نمی‌کنند. اتفاقا خود مردم گیلان به بنده گله می‌کردند و درخواست داشتند که به آن‌ها تذکر بدهیم. خود مردم گیلان هم از این قضیه ناراحت هستند.»

کارشناس مذهبی تلویزیون در ادامه افزود:«نکته‌ی دوم آن است که اگر ما یک جایی از مسئله‌ی فقر مالی و بیکاری و نارساییهای مادی انتقادی می‌کنیم همه تشویق و تشکر می‌کنند ، به طور مثال اگر بنده گفته بودم که عده ای سودجو جنگلهای گیلان را مورد هجوم قرار داده اند و فضای طبیعت را آلوده کرده اند این حرف مورد تقدیر نمایندگان قرار میگرفت اما حالا که گفته ام که عده ای سودجو فضای معنوی استان شهید پرور گیلان را آلوده کرده اند مورد شدیدترین سرزنشها و اهانتها واقع شده ام. چرا وقتی جایی از مسائل فرهنگی انتقادی می‌کنیم، برخی به جای حسن‌ظن، بدگمانی می‌کنند.؟ معنای حرف بنده این نبود که در سایر جاهای کشور بی‌حجابی یا ناهنجاری نداریم. عزیزان به جای حاشیه‌پردازی، جنبه‌ی درست ماجرا را نگاه کنند. بنده منظورم این بود که چرا مردم تذکر زبانی نمی‌دهند و مسئولین با بی‌حجابی‌ها برخورد درستی نمی‌کنند؟ این تذکرها قطعا مفید خواهد بود. عزیزان به جای تهدید و غوغاسالاری در این ماجرا، درد را بزرگ نکنند و به فکر درمان باشند.»

«دکتر رفیعی» در پایان گفت: «بنده یک فرد سیاسی به معنای خاص آن نیستم. ما مبلغ دینی هستیم و هر کجا ناهنجاری دیدیم باید تذکر بدهیم. آیا بیان ناهنجاری در یک جا، دلیل نادیده گرفتن سوابق ارزش‌های آن منطقه است؟ بنده در همین استان گیلان، یادواره‌ی چندهزار شهید رفتم و سخنرانی کردم. همچنین به مناسبت‌های مختلف در جمع مردم پرشور گیلان حضور داشتم. مثلا اگر ما آمدیم و گفتیم که در شهر قم فلان اتفاق ناگوار افتاده است، آیا به علما و مراجع این شهر توهین کردیم؟ مقصود من بیان یک درد بود و آن اینکه چرا در کشور ما روی مساله‌ی حجاب و امر به معروف و نهی از منکر کار نمی‌شود. مثال من از استان گیلان به این دلیل بود که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)، در این استان سخنرانی داشتم و در آنجا برخی مسافران را دیدم که مراعات نمی‌کنند. من از نمایندگان عزیز استان گیلان هم درخواست دارم که در کنار رسیدگی به مسائل مادی و اقتصادی مردم و استان ، نسبت به وضعیت فرهنگی این استان نیز حساس باشند .من دعاگوی همه‌ی عزیزان در ماه مبارک رمضان هستم. والسلام علیکم ورحمه‌الله وبرکاته».
جای تاسف داره برای اون نماینده ای که چنین بیانیه ای میده اینطور بنده خدا رو زیر سوال میبره.ایشون برای تفریح رفته بود؟؟شما به جای اینکه خودت رو با یه بیانیه سطحی،خیلی طرفدار مردم نشون بدی ببین کجای کار می لنگه.برای رفع دغدغه های اقتصادی و فرهنگی مملکت اهتمام داشته باش.
جليل
|
-
|
۱۱:۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۲
۶
ممنون از روشنگريت
یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۱۱
۱۰
واقعا از این آقایون به اصطلاح ارزشی بعید بود.هم بچه گانه تهمت زدند هم حرف حقی رو که درد همه نیروهای حزب اللهی هست وقتی به گیلان شهید پرور میرن رو اینجوری باغوغا سالاری و تهمت های مضحک جواب میدن...
کاش بجای اینجوری پریدن به کسی که درد رو نشون میده به درمون فکر میکردند و نه پشت سابقه مذهبی گیلان پنهان بشن و تازه مردم هم به تجمع دعوت کنن!!!!


گیلان از زمان قبل انقلاب و بعد انقلاب و همین الان که تعداد شهدای مدافع حرمی که داره به انقلاب هدیه میده تنه به همه استانهای دیگه میزنه...ولی خود اون مدافع ها هم همیشه از حجاب گیلان و وضع نابهنجار مسافرین مینالیدن...نمیدونم این آقایون چی رو میخوان پنهان کنن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۱۰
۱۵
این دوتا نماینده آبرو خودشون رو بردن واقعا متاسفم برا همچین نماینده هایی مثلا اصولگرا هک هستن
رشت دیار 8000شهید دفاع و 18 شهید مدافع حرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۱۰
۱۴
احسنت به حاج آقا رفیعی. بالاخر یه کسی پیدا شده یه اننتقادی از وضع رشت و گیلان کنه . ... مردم رو به نوعی دعوت به آشوب خیابونی به مانند تبریز نموده این عمل زشت ...... یعنی مصداق نفوذ یعنی ایستاندن مقابل روحانیت و علما یعنی تشویش اذهان عمومی علیه مقدسات نظام یعنی تحریک مردم علیه روحانیت و امر به معروف و ایستان مقابل احکام قرآن. شک نکنید فاحشان و دریده ها در جامعه با این عمل .... ورپریده تر خواهند شد. منتظر برخورد قانونی با چنین ... هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۱۱
۱۱
ایشون ایام ارتحال امام شمال چیکار می کردند
حزب الله گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۱۱
۱۱
یه مقداری بفکر معدن شن و ماسه ........... هم باشید بهتره که آشنایان نزدیکتان از بس که شن و ماسه خوری غیر قانونی کردن اونجا یه دریاچه به اذن الله بوجود آمده آقای کارمند مجلس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یه مقدار به فکر عزل و نصب های باندی باشید لطفا" که در رشت ....... با این کارها مردم رو دعوت به آشوب نکن برادر
شهروند خراسانی
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۳
۸
واقعا متاسفم برای نمایند های ....... مردم گیلان.بخاطر یک انتقاد صحیح درباره وضعیت حجاب کنار دریا که اظهر من الشمس است با این لحن ....... و کودکانه یک استاد اخلاق رو که بخاطر سخنرانی در مراسم ارتحال امام در گیلان دعوت شده(نه خوشگذرونی)هتک حرمت کردید. اف بر شما و این اخلاق مداریتون ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۳
۶
....... ظاهرا از توی ده خودشون تا حاشیه رشت نیومدن! عموجان تازه روش نشده همشو بگه یا لااقل چشمشو بسته والا زشت و تهران و بقیه شهرها هزار و یکشبه . ...
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز