۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
قاضی‌پور:

وزارت بهداشت حقوق 2 میلیاردی می‌دهد! / روحانی حداکثر دستمزدِ 10 برابر را از کجا آورده؟

قاضی پور گفت: در وزارت بهداشت و درمان حقوق‌ها نجومی است. در آنجا حقوق‌های نیم میلیاردی و دو میلیاردی داده می‌شود.
کد خبر : ۳۰۵۰۷۶
صراط: نماینده مردم ارومیه در مجلس نهم نسبت به حقوق‌های میلیاردی تذکر داد و رئیس مجلس از بررسی سریع موضوع خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نادر قاضی پور طی تذکری نسبت به حقوق‌های نجومی اظهار کرد:‌ طبق قانون حداکثر حقوق نباید از هفت برابر حداقل دستمزد بیشتر باشد. پس این این حقوق های نجومی از کجا می آید؟

وی ادامه داد:‌ مخصوصا در وزارت بهداشت و درمان حقوق‌ها نجومی است. در آنجا حقوق‌های نیم میلیاردی و دو میلیاردی داده می‌شود.

نماینده مردم ارومیه اظهار کرد: اقای رئیس جمهور حداکثر دستمزد را 10 برابر ابلاغ کرده، این 10 برابر را از کجا آورده است؟

علی لاریجانی در پاسخ به او گفت:‌ از دیوان محاسبات خواسته ایم موضوع را بررسی کند و تا اوایل هفته آینده این دیوان گزارشش را خواهد داد.
نظرات بینندگان
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۳۰
۰
تا حالا دیوان محاسبات کجا بوده. مردم را گرفتید . جمع کنید بابا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۲۶
۲
خبر کاملا موثق : در دانشگاه علوم پزشکی ق پزشکان حقوق های چند صد میلیونی دریافت می کنند و با نهایت غرور و تکبر و خود برتر بینی با بیماران و سایر پرسنل برخورد می کنند در صورتی که در همان دانشگاه پرسنل بیچاره فقط یک تا یک و نیم میلیون حقوق ماهیانه دارند. متاسفانه اختلاف طبقاتی در جامعه بشدت افزایش یافته به طوری که یک نفر ماهی دویست یا سیصد میلیون حقوق بگیره و یک نفر فقط ماهی یک میلیون تومان. حالا حساب کن حداکثر دریافتی چندبرابره حداقل میشه.... لازم به ذکر است این تفاوت ها در دولت فعلی و دوران وزارت وزیر بهداشت فعلی بوجود آمده و در دولت گذشته وجود نداشته است. قابل توجه جناب رئیس جمهور فعلی !!!! برای بررسی و اطمینان خاطر بیشتر میتونید به نزدیک ترین بیمارستان دولتی محل سکونتتون مراجعه کنید ..!!!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۱۷
۶
عوام فریبی است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
این حقوقهای کذایی قطعا در دولت قبلی نیز بوده اما وزیر بهداشت فعلی آقای هاشمی با پنبه سر می برند در زمان ایشان تعرفه های پزشکی چندین برابر شده و در آمد پزشکان رشد فزاینده ای داشته است.