۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
آیت الله مقتدایی و دفتر جامعه مدرسین تکذیب کردند؛

ماجرای نامه محرمانه و تهدیدآمیز به روحانی

در برخی سایت های خبری آمده بود که اعضای جامعه مدرسین با ارسال نامه محرمانه‌ای به رئیس‌جمهوری نوشته‌اند چنانچه دولت در زمینه نگرانی‌ها اقدامی نکند، نامه محرمانه علنی خواهد شد.
کد خبر : ۳۰۶۱۲۵
صراط: پس از آنکه برخی سایت‌های خبری از نامه اعتراضی محرمانه اعضای جامعه مدرسین قم به دکتر روحانی خبر دادند این خبر از سوی منابع دیگر تکذیب شد.

به گزارش ایسنا، آیت الله مرتضی مقتدایی عصر یکشنبه در پاسخ به این سوال که مطالبی امروز به نقل از یکی از اعضای جامعه مدرسین در برخی در سایت های خبری پیرامون نامه جامعه مدرسین به رئیس جمهور عنوان شده و در آن تاکید شد، چنانچه دولت اقدامی نکند، این نامه علنی خواهد شد.'، افزود: چنین چیزی مورد تایید جامعه مدرسین نیست و مطالب جامعه از کانال های رسمی اعلام خواهد شد.

همچنین دو نفر از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به چنین نامه ای با چنین محتوایی که در سایت های امروز آمده، ابراز بی اطلاعی کردند.

در پی انتشار اخباری مبنی بر ارسال نامه‌ای محرمانه و انتقادی از جانب اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ،  با پیگیری صورت گرفته از دفتر جامعه مدرسین انتشار چنین نامه‌ای را تایید نشد.

گفتنی است در برخی سایت های خبری آمده بود که اعضای جامعه مدرسین با ارسال نامه محرمانه‌ای به رئیس‌جمهوری از برخی در رویکردهای فرهنگی و سیاسی دولت انتقاد کردند.

در این سایت ها به نقل از یکی از اعضای برجسته جامعه مدرسین آمده است: این نامه اکنون محرمانه است و چنانچه دولت اقدامی نکند، علنی خواهد شد.