۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

واکنش بانک رفاه به حقوق ۲۳۰ میلیونی: قانونی بود!

مدیر روابط عمومی بانک رفاه، دریافتی چند صد میلیونی مدیران این بانک را قانونی دانست و گفت: وقتی مجمع یک حقوقی را برای مدیران تصویب می‌کند یعنی دریافت قانونی بوده است.
کد خبر : ۳۰۶۴۹۶

صراط: پس از آنکه صورتحساب دریافت حقوق های نجومی از سوی مدیران بانک رفاه منتشر شد، بسیاری گمان می کردند که این بار نیز آقای مدیر عامل همچون مدیر عامل بیمه مرکزی از سمت خود استعفا داده و ماجرا را خاتمه دهد، اما گویا دستور سران 3 قوه و تاکید موکد ریاست جمهوری بر "عزل مدیران متخلف" که به معاون اول ارائه شد نیز مدیر عامل بانک رفاه را برای استعفا اقناع نکرده است.

البته ماجرا وقتی به وزارتخانه مربوطه رسید، وزیر کار هم در پی ادامه اظهارنظر های متناقض قبلی به دنبال لاپوشانی ماجرا افتاد اما یکبار دیگر اسنادی جدید از دریافتی های مدیر عامل بانک رفاه منتشر شد که این بار نشان می داد مجموع دریافتی های آقای مدیر عامل در طول مدت زمان 6 ماه، 520 میلیون تومان بوده است.

حالا در این باره مدیر روابط عمومی بانک رفاه در گفتگو با راه دانا در خصوص آخرین وضعیت مدیر بانک رفاه عنوان کرد: تکلیف این ماجرا را دولت باید مشخص کند. بانک تمام اسناد و مدارکی که خواسته بودند و قانونی بوده را ارائه کرد و تصمیم نهایی با دولت است.

حبیب پور در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مدیر عامل بانک رفاه از سمت خود استعفا دهد یا خیر، عنوان کرد: خبری ما نشنیده ایم و صحبتی هم در این باره نشده است.

مدیر روابط عمومی بانک رفاه یکبار دیگر نیز ادعاهای خود در خصوص دریافتی چند صد میلیونی مدیران این بانک را قانونی دانست و گفت: وقتی مجمع یک حقوقی را برای مدیران تصویب می کند یعنی دریافت قانونی بوده است. 230 میلیون تومان مطرح شده هم حقوق نبوده است. حالا نهادهای قانونی باید نظر خود را درباره این ماجرا اعلام کند.

حبیب پور در پایان در خصوص فضای خفقان به وجود آمده در مجموعه بانک رفاه نیز گفت: ما فضای خفقانی در مجموعه ندیدیم و بیشتر درگیر مسائل بیرونی و موضوعات رسانه ای هستیم