۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

خسارت دو میلیاردی سیل در تبریز

فرماندار تبریز اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و تگرگ در تبریز و جاری شدن سیلاب در خیابان‌ها و زیرگذرها و معابر، در حدود دو میلیارد تومان خسارت به بار آمده است.
کد خبر : ۳۰۶۷۲۰
صراط: فرماندار تبریز اظهار کرد: به دنبال بارش شدید باران و تگرگ در تبریز و جاری شدن سیلاب در خیابان‌ها و زیرگذرها و معابر، در حدود دو میلیارد تومان خسارت به بار آمده است.

رحیم شهرتی فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اثر بارش شدید باران دو تگرگ، بر اساس برآورد مدیریت بحران شهرداری تبریز در مناطق مختلف شهر تبریز، به خصوص در مناطق پایین دست و حاشیه نشین این شهر خساراتی به بار آمده است.

وی اضافه کرد: خسارت دیدن 25 واحد منزل مسکونی، واحد صنفی، تولیدی و کارگاه و آسیب دیدن سه خودروی سواری از جمله خسارت‌های سیل اخیر در تبریز بود.

وی خاطرنشان کرد:  سیل دو روز گذشته حالت ویرانگری و خسارت جانی نداشت و فقط منجر به آبگرفتگی معابر شهری و بعضی موارد آبگرفتگی خانه‌ها، مغازه‌ها و کارگاه‌ها  شد.

گفتنی است؛ بارش کم سابقه و سیل آسای دو روزه گذشته در تبریز موجب سیلاب و آبگرفتگی برخی منازل، مغازه ها،  معابر و خیابان‌های این شهر شد و شدت آن به حدی بود که تردد خودروها در شهر غیر ممکن شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز