۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

فروش فیلم خاکسپاری کلی جنجال به پاکرد

یکی از اعضای خانواده محمد علی، قهرمان فقید بوکس جهان با ویدئویی دیده نشده از مراسم خاکسپاری او در آمریکا دوره افتاده تا آن را به یکی از شبکه‌های خبری به قیمت یک میلیون دلار بفروشد.
کد خبر : ۳۰۶۷۲۷
صراط: یکی از اعضای خانواده محمد علی، قهرمان فقید بوکس جهان با ویدئویی دیده نشده از مراسم خاکسپاری او در آمریکا دوره افتاده تا آن را به یکی از شبکه‌های خبری به قیمت یک میلیون دلار بفروشد.

به گزارش  فرارو، «این فیلم به شکل مخفیانه در یک مراسم خصوصی در گورستان "کیو هیل" در لوئیزویل ضبط شده است و ظاهرا مراسمی خودمانی را نشان می‌دهد که جسد قهرمان بوکس جهان روی زمین قرار گرفته و خانواده گریانش با او وداع می‌کنند.

دیلی‌میل به نقل از روزنامه میرور نوشته است همسر و دختران محمد علی از این که چنین فیلمی در مراسم در حال ضبط شدن است، بی‌خبر بوده‌اند.

میرور نوشته است: دو نشریه آمریکایی که فیلم به آنها عرضه شده، گفته‌اند زمان فیلم هفت دقیقه است.

یک منبع ناشناس از یکی از دو نشریه فوق گفته، این که یکی از اعضای خود خانواده محمد علی، این طور اعضای فامیل خودش را فریب دهد، "حال به هم زن" است و نشان می‌دهد فردی که فیلم را گرفته، کوچک‌ترین احترامی برای او قائل نبوده است.

مراسم خصوصی وداع با علی پیش از مراسم عمومی و هزاران نفری خاکسپاری او در لوئیزویل برگزار شد.

محمد علی (کلی) قهرمان افسانه‌ای بوکس بعد از یک دوره طولانی ابتلا به بیماری پارکینسون در ۷۴ سالگی و بر اثر نارسایی تنفسی درگذشت.»