۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳

سوئد حذف شد/ ایرلند صعود کرد

کد خبر : ۳۰۶۸۳۵
صراط: تیم تحت‌هدایت آنتونیو کونته با وجود اینکه از چندین بازیکنان اصلی خود استفاده نمی‌کرد، مقابل ایرلند تن به شکست داد.

به گزارش تسنیم، در دور پایانی مرحله گروهی پانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا، از ساعت 23:30 امشب (چهارشنبه به وقت تهران) تیم‌های ملی فوبتال ایتالیا و ایرلند در ورزشگاه پی‌یر مائوری شهر لیل به مصاف هم رفتند.

این دیدار که از گروه E مسابقات یورو 2016 انجام شد در پایان  90 دقیقه با شکست یک بر صفر آتزوری همراه شد. تنها گل این بازی رابرت بردی در دقیقه 85 وارد دروازه ایتالیا کرد تا ایرلند به عنوان تیم سوم این گروه صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کند.

ایتالیا هم که در این دیدار از ترکیبی غیراصلی خود استفاده می‌کرد پیش از صعودش به دور بعد به عنوان تیم اول قطعی شده بود. انها در دور بعد باید به دیدار اسپانیا بروند.

سوئد با زلاتان حذف شد

تیم ملی بلژیک با یک پیروزی دیرهنگام مقابل سوئد، صعود به مرحله بعد را جشن گرفت.

به گزارش تسنیم، تیم ملی بلژیک با برتری یک بر صفر مقابل سوئد به عنوان تیم دوم گروه پنجم راهی مرحله یک هشتم‌نهایی رقابت‌های یورو 2016 شد.

 تنها گل بازی در دقیقه 84 رادا ناینگولان زده شدتا بلژیک 6 امتیازی پشت سر ایتالیا و با امتیاز مساوی با لاجوردی‌ها به عنوان تیم دوم صعود کند.

 سوئد هم با زلاتان ابراهیموویچ که ادعا کرده بود با پایان کار سوئد در این جام از فوتبال ملی کناره‌گیری می‌کند، یک امتیازی ماند و در رده چهارم از جام خداحافظی کرد.

 بلژیک در مرحله بعدی به مصاف مجارستان می‌رود.