۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

سرمربی شیلی: ما برنده واقعی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی از پیروزی برابر کلمبیا خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.
کد خبر : ۳۰۶۸۸۴
صراط: سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی از پیروزی برابر کلمبیا خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال شیلی موفق شد در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا با دو گل کلمبیا را از پیش‌رو بردارد و برای دومین دوره پیاپی به فینال راه یابد.

خوان آنتونیو پیسی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته صعود به فینال دانست. سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال شیلی گفت: مهم‌ترین شاخصه‌ای که در تیم ما وجود دارد این است که بازیکنان به اعتماد به نفس لازم رسیده‌اند. آنها از همان ابتدا اطمینان داشتند که به فینال راه می‌یابند و این مهم‌ترین چیزی است که یک مربی می‌خواهد. شیلی بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، اما مهم‌تر از هر چیزی این است که ما یک تیم هستیم نه کمتر و نه بیشتر.

او ادامه داد: با وجود آنکه بازیکن تاثیر گذاری چون آرتور ویدال را در اختیار نداشتیم، اما عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و با دو گل کلمبیا مدعی را هم از پیش‌رو برداشتیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی بودیم. ما اعتماد به نفس بالایی داریم و این اصلی‌ترین عامل موفقیت ما بوده است. رفته رفته بازیکنان شیلی با تفکرات من آشنا می‌شوند و درست همان تیمی می‌شویم که همه انتظار دارند.

پیسی درباره دیدار فینال برابر آرژانتین گفت: آرژانتین تیم بسیار خوبی است و تا الان نتایج درخشانی به دست آورده است، اما ما آرامش خود را حفظ می‌کنیم. بازی سختی پیش‌رو داریم و احتمال هر اتفاقی وجود دارد. انگیزه بالایی داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز