۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حجت الاسلام طائب:

حادثه منا را پیش‌بینی کرده بودم/ امسال آل‌سعود سقوط می‌کند و حج با حضور امام زمان برگزار می‌شود

حج امسال را خواهید دید که چه می شود. پیش بینی من این است که امسال حج بدون آل شرور« آل سعود» و با حضور امام زمان «عج» برگزار خواهد شد و آل سعود سقوط خواهد کرد.
کد خبر : ۳۰۶۸۹۴
پارسینه نوشت: حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» دوشنبه این هفته و در روز میلاد امام حسن مجتبی«ع» در مراسم سخنرانی که در شهرک جهانما استان البرز برگزار شد، پیش بینی هایی را درباره وقایع منطقه، حج امسال و نابودی آل سعود کرد.

بخشهایی از اظهرات وی را در ادامه می خوانید:

-  من حداقل 30 سفر به مکه رفته ام. سال گذشته بنیاد جانبازان مرا دعوت کرد و گفت که بیا برو به مکه. گفتم من نمی روم و جواب منفی دادم. گفتند باشد نمی خواهد به زیارت بروی برو فقط برای اداره کاروان و رئیس کاروان باش. گفتم نه امسال نمی آیم. دلیل دارم برای نیامدنم. امسال حج ویژه کشته می دهد و من مطمئن هستم که کشته می دهد. گفت چرا؟  گفتم اینها امسال نمی توانند حج را اداره کنند. گفت چرا؟ گفتم چون هرچه نیرو داشته است را به یمن فرستاده است. یک مشت صفر کلیومتر و تازه کار را گذاشته است برای اداره حج و این خیلی سخت است. من حادثه منا را از چند ماه قبل پیش بینی کرده بودم.

- حج امسال را خواهید دید که چه می شود. پیش بینی من این است که امسال حج بدون آل شرور «آل سعود»  و با حضور امام زمان «عج» برگزار خواهد شد و آل سعود سقوط خواهد کرد.