۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

مدعیان تیم والیبال پرسپولیس! +تصاویر

هم زمان با برگزاری لیگ جهانی والیبال تب این رشته پرطرفدار در میان فوتبالی ها هم داغ شده تا جایی که در تمرینات پرسپولیس مدعیانی جدید برای تیم ملی والیبال معرفی شدند.
کد خبر : ۳۰۶۸۹۵
صراط: هم زمان با برگزاری لیگ جهانی والیبال تب این رشته پرطرفدار در میان فوتبالی ها هم داغ شده تا جایی که در تمرینات پرسپولیس مدعیانی جدید برای تیم ملی والیبال معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که والیبالیست های ایران با درخشش خود در مسابقات بین المللی همه نگاه ها را به خود معطوف کردند سایر ورزشکاران از جمله فوتبالیست های سرشناس هم علاقه خود به این رشته ورزشی را پنهان نمی کنند تا جایی که از هر لحظه ای برای نشان دادن توانایی های خود در والیبال بهره می برند درست مثل ستاره های پرسپولیس!

در تمرینات این روزهای سرخپوشان تعدادی از شاگردان برانکو همچون کامیابی نیا، نورالهی ، مسلمان، عالیشاه، علیپور و ... به جای تنیس فوتبال ترجیح دادند با برگزاری مسابقه والیبال توانمندی های خود در سرویس زدن، اسپک ،دریافت با ساعد و ... را به رخ بکشند و خود را مدعی نخست دعوت به تیم ملی والیبال نیز معرفی کنند!

این صحنه هایی که در تمرینات پرسپولیس رقم خورد نشان داد تب و تاب والیبال در کشور ما از هر زمان دیگری داغ تر است به خصوص بعد از شکسته شدن طلسم های مختلف از سوی والیبالیست ها و صعود آنها به المپیک 2016 ریودوژانیرو و همچنین موفقیت در لیگ جهانی والیبال.