۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

مدیرعامل بانک رفاه استعفا داد

در پی فرمایش روز گذشته رهبر معظم انقلاب و پیگیری وزیر کار، علی صدقی - مدیر عامل بانک رفاه - استعفا کرد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به خزانه بازگشت.
کد خبر : ۳۰۶۹۵۵
صراط: داستان پرداخت‌های نامتعارف از سابقه طولانی برخوردار است. این موضوع اگرچه تااندازه‌ زیادی به مناقشات سیاسی میان گروه‌های مختلف تبدیل شده اما به‌نظر می‌رسد پس از فاش شدن دریافتی چند تن از مدیران، حالا به یکی از موضوعات حساس در سطح نظام سیاسی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، موضوع دریافت حقوق‌های نجومی به حدی رسیده که حتی مقام معظم رهبری نیز به آن ورود کردند و در دیدار با هیات دولت بر پیگیری آن تاکید داشته‌اند.

رهبر انقلاب اسلامی در همین خصوص و در دیدار با هیات وزیران به موضوع اخیر حقوق‌های کلان اشاره و تأکید کردند: «موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌هاست اما همه بدانند که این موضوع از استثناهاست و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.»

ایشان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور به معاون اول برای پیگیری موضوع، خاطرنشان کردند: «این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتماً به صورت جدی پیگیری و نتیجه‌ آن به اطلاع مردم رسانده شود.»

در همین راستا یک مقام مطلع و مسئول در وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی به ایسنا گفت که علی صدقی - مدیر عامل بانک رفاه - توسط وزیر عزل شده است.

علی ربیعی در اولین قدم، با پیگیری این موضوع در وزارت کار، باعث شد مدیر عامل بانک رفاه استعفا دهد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان نیز به این بانک مسترد شود.

حالا باید دید آیا پیشتازی دولت در برخورد با حقوق‌های نجومی و دفاع از بازگرداندن منابع به بیت‌المال به دیگر ارکان قدرت نیز سرایت خواهد کرد؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
۱۰
۰
بابا ایناکهمه فیلمه اگه موضوع اینطوری است خواهشمند است از رییس جمهور گرفته تا کوچکترین مدیر این دولت باید استعفا دهند اخه ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
۱۴
۰
آقا مگه فقط یکبار حقوق زیاد گرفته؟
باید همه پول‌های اضافی که بهش داده شده پس گرفته بشه نه فقط یه 240 تومن برای دل خوش کردن
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
۱۱
۰
فردا میدن یه پست دیگه بهتر از قبلی.سرمایه های کشور و و.....