۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

لحظه کشته‌شدن افسر روس در تدمر+تصاویر

علی رغم بیانیه رسمی وزارت دفاع روسیه پیرامون کشته شدن یک نظامی این کشور در اطراف شهر تدرم (پالمیرا)، جدید ترین تصاویر منتشر شده از سوی فعالان رسانه ای سوری نشان می دهد که وی در اثر انفجار خودروی انتحاری داعش جان باخته است.
کد خبر : ۳۰۶۹۶۲
صراط: علی رغم بیانیه رسمی وزارت دفاع روسیه پیرامون کشته شدن یک نظامی این کشور در اطراف شهر تدرم (پالمیرا)، جدید ترین تصاویر منتشر شده از سوی فعالان رسانه ای سوری نشان می دهد که وی در اثر انفجار خودروی انتحاری داعش جان باخته است.

به گزارش مشرق، در تصاویر منتشر شده این نظامی روس در حال مشارکت در عملیات نیروهای ارتش سوریه جهت جلوگیری از نزدیک شدن یک عامل انتحاری گروه تروریستی تکفیری داعش به منطقه بیابانی شمال شرقی شهر تاریخی و باستانی پالمیرا (تدمر) مشاهده می شود که علی رغم تلاش های آنها عامل انتحاری خود را به کاروان خودروهای آنها رسانده و در اثر این انفجار 10 نظامی سوری و یک افسر مستشار نظامی روس جان خود را از دست می دهند. شهر تدمر پس از یکسال در عملیات مشترک ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن (لشگر فاطمیون، حزب الله، بسیح مردمی سوریه و مستشاران نظامی روسی از اشغال داعش آزاد شده بود.