۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

واکنش مایلی‌کهن به‌ کنایه‌ کی‌روش

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش که از مار و گرگ سخن می گوید خودش کاپیتان همه این امور است.
کد خبر : ۳۰۷۱۷۸
صراط: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش که از مار و گرگ سخن می گوید خودش کاپیتان همه این امور است.

به گزارش فارس، محمد مایلی کهن در مورد اینکه گفته بود قائم مقام باشگاه ملوان قرارداد 600 میلیونی امضا می کند گفت: از این حرفم اشتباه برداشت شد و برخی تصور کردند که منظورم محمود پیشگاه هادیان است در حالیکه ایشان فردی بسیار محترم است و هیچگاه هم قائم مقام باشگاه نبوده بلکه معاون ورزشی باشگاه ملوان بوده است. من از ایشان عذرخواهی می کنم. همه می دانند که من حرف هایم را نسنجیده بیان نمی کنم که بخواهم بعد آن را تکذیب کنم و همیشه پای حرفی که زده ام ایستاده ام.

وی در مورد اینکه مذاکره جدیدی باشگاه ملوان با او برای سرمربیگری این باشگاه با او داشته است یا نه گفت: خیر سرنخواستن من دعواست.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به استفاده از کلماتی مانند مار و گرگ در یکی از بیانیه های کی روش گفت: در پاسخ به این لغات فقط یک جمله می گویم. او خودش کاپیتان همه این امور است.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی گفت: دیگر قرار نیست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها یا جام جهانی شرکت کند. زیرا این مسابقات اهمیتی ندارد بلکه آنچه مهم است رده بندی جهانی فیفاست! اصلا مسابقاتی مثل جام ملت ها مهم نیست. همانطوریکه جام ملت های اروپا 2016 اهمیت ندارد بلکه صعود ما در رده بندی جهانی و فیفا اهمیت دارد که با تدبیر ایشان ما به رتبه اول رنکینگ جهانی خواهیم رسید! با مسابقه با تیم هایی مثل بورکینافاسو و جزایر فارو می توانیم در رده بندی جهانی صعود کنیم و این رنکینگ جهانی از همه چیز برای تیم ملی ما مهم تر است که به زودی به رده اول آن خواهیم رسید.