۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

نصب بنرهای هشدار در بازار تهران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از اولتیماتوم به بازاریان تهرانی برای برخورد با محصولات سلامت‌محور قاچاق از تاریخ ۱۲ تیر خبر داد.
کد خبر : ۳۰۷۲۴۴
صراط: علی‌اکبر پوراحمدنژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نصب بنرهایی در محدوده بازار تهران به منظور اولتیماتوم به بازاریان و برخورد با خرید، فروش، حمل و نگهداری کالای قاچاق از 12 تیرماه اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در برخورد با عوامل اصلی قاچاق در کشور و شناسایی مبادی اصلی قاچاق و همچنین محور قرار گرفتن اقدامات عملیاتی در سال 95، برخورد با قاچاق کالا در بازار تهران، به عنوان محل تغذیه بخش عمده‌ای از کالای کشور را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: در این طرح مقرر شد تا برخورد با کالاهای قاچاق در سطح عرضه در محدوده بازار تهران با محوریت «دارو، مکمل‌های دارویی، مواد آرایشی و بهداشتی و مواد خوراکی» برنامه ریزی شود و مقرر شد فاز اول این طرح به محصولات و کالای سلامت محور اختصاص یابد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: لازم به ذکر است اجرای این طرح با همکاری سازمان تعزیرات و برخی از دستگاه‌های دیگر در سطح ملی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پیش از اجرای این طرح، اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده و تذکرات لازم به اتحادیه‌ها و صنوف داده شده است، گفت: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است که طرح مذکور از تاریخ 12 تیرماه در بازار تهران به اجرا درآید.

نصب بنرهای هشدار در بازار تهران


خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز