۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

ملاقات سردار آزمون با رئیس‌جمهور تاتارستان

روزنامه اقتصاد آنلاین روسیه روایت کوتاهی از نحوه ملاقات سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان با رئیس جمهوری تاتارستان منتشر کرد.
کد خبر : ۳۰۷۲۵۶
صراط: بزرگ‌ترین مراسم افطاری روسیه با حضور 10 هزار نفر از جمعیت مسلمانان این کشور به میزبانی رئیس جمهوری تاتارستان در ورزشگاه کازان برگزار شد.

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان یکی از میهمانان ویژه بزرگ‌ترین مراسم افطاری رئیس جمهوری تاتارستان بود که ایزور متسشین، شهردار شهر کازان و رئیس باشگاه روبین و یکی از دستیاران خاویر گراسیای اسپانیایی وی را همراهی می‌کردند.

روزنامه اقتصاد آنلاین روسیه که گزارش مفصلی از این مراسم افطاری تهیه کرده بود در خصوص نحوه ملاقات سردار آزمون با رستم میخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان نوشت: ایزور متسشین، شهردار کازان پس از پایان افطار سردار آزمون را به سمت میخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان هدایت کرد.

میخانوف با بازیکن 21 ساله ایرانی تیم روبین‌کازان فقط  به زبان تاتارستانی صحبت کرد. آزمون که اصلیت ترکمنی دارد همه صحبت‌های رئیس جمهور تاتارستان را متوجه شد.

این روزنامه روسی در خاتمه این خبر نوشت: شاید طعم افطار 10 هزار نفری کازان به میزبانی رئیس جمهوری تاتارستان باعث شود تا سردار آزمون تصمیم به ماندن در تیم روبین بگیرد.

رستم میخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان که از سال 2010 عهده‌دار این سمت است پس از پایان مراسم افطاری با ماشین برقی کوچکی از ورزشگاه روبین‌کازان بازدید کرد.