۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
شقیری:

من گل‌های قشنگ زیاد می‌زنم!

ژردان شقیری، ستاره سوئیس، پس از شکست تیمش در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016، بازیکنان لهستان را به دلیل شادی کردن مقابل هواداران سوئیسی مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر : ۳۰۷۲۷۵
صراط: گل تماشایی شقیری در دقیقه 81، توانست کار را برای سوئیس به تساوی بکشد اما در ضربات پنالتی، گرانیت ژاکا پنالتی اش را از دست داد و سوئیس از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش ورزش سه، تعدادی از بازیکنان لهستان برای شادی پایان بازی به سمتی از ورزشگاه رفتند که هواداران سوئیس حضور داشتند؛ اقدامی که انتقاد شقیری را به همراه داشت.

او به خبرنگاران گفت:" من نمی دانم چه بگویم. آنها بازیکنان حرفه ای هستند. آنها باید بدانند که برای شادی کردن باید به کدام سمت بروند. من چه می توانم بگویم؟"

 بسیاری معتقدند گل شقیری می تواند به عنوان زیباترین گل رقابت ها انتخاب شود اما او اعتقاد دارد با توجه به شکست تیمش، این گل اهمیتش را از دست داد.

او در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین گل دوران حرفه ای اش بود، به شوخی گفت:" شما من را خوب نمی شناسید. من گل های زیبای زیادی به ثمر رساندم.

این گل خیلی مهمی بود و برای من مهمتر بود زیرا تیم و هواداران را به جلو هدایت کرد. البته گل زیبایی بود. اما در نهایت ما شکست خوردیم و این ناامیدکننده است."