۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

"آرش" و "شورش منبری" را بیشتر بشناسیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درگیری های سه روز اخیر خسارت های سنگینی را به اشرار مسلح شمال غرب کشور وارد آورد.
کد خبر : ۳۰۷۳۰۲
صراط: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در درگیری های سه روز اخیر خسارت های سنگینی را به اشرار مسلح شمال غرب کشور وارد آورده است.

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمله به اشرار مسلحی که قصد وررود به کشور داشته اند در دو روزه گذشته 17 نفر از آن ها را به هلاکت رسانده اند .  

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای به بیان جزئیاتی از عملیات شب گذشته این نیرو با اشرار ضدانقلاب در شمال غرب کشور پرداخت.

در این بیانیه آمده است: در درگیری شب گذشته رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) با اشرار مسلح وابسته با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه مرزی سروآباد و منطقه عمومی مهاباد 5 تن از مزدوران استکبار جهانی از جمله «آرش منبری» و «شورش منبری» از فرماندهان اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.

در درگیری بامداد امروز شنبه 5 تیرماه در روستای دورود از توابع شهرستان "سروآباد" که بین نیروهای بومی سپاه با اشرار مسلح ، روی داد 2 نفر از فرماندهان اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.


آرش و شورش منبری را بیشتر بشناسیم

یک منبع آگاه نظامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران، درباره آرش و شورش منبری از فرماندهان اشرار مسلح که امروز کشته شده اند، عنوان داشت: این دو نفر از اشرار معروف و شناخته شده شمال غرب کشور هستند.

وی افزود: آرش و شورش منبری دو تن از اشرار مسلح هستند که وظیفه آن ها جذب و آموزش تروریست ها است .

این منبع آگاه نظامی تصریح کرد: آرش و شورش منبری قصدشان نفوذ در کشور بوده و چند سال پیش هم در روز ارتش یک بمب گذاری انجام دادند و موضع آن ها انتحاری بوده و اکنون هم کشته شده اند.

وی با بیان اینکه  آرش و شورش منبری در تجهیز نیرو و مشاوره و آموزش اشرار مسلح در منطقه شمال غرب نقش مهمی داشته اند، خاطرنشان کرد: این دو نفر اقدامات تروریستی متعددی انجام داده اند و البته از خارج از کشور ( مناطقی در عراق ) هم کمک دریافت می کردند.

البته برخی منابع رسانه ای هم عنوان داشته اند که این دو نفر در یک سال گذشته در منطقه سلیمانیه عراق رفت و آمد داشته اند و از سوی گروهک های تروریستی حمایت می شده اند.