۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

شهادت‌یکی‌از ماموران حادثه بندرامام+عکس

یکی از ماموران پلیس بندر امام خمینی (ره) که در هنگام دستگیری سارق مجروح شده بود به شهادت رسید.
کد خبر : ۳۰۷۳۱۳
صراط: یکی از ماموران پلیس بندر امام خمینی (ره) که در هنگام دستگیری سارق فراری مجروح شده بود در روز 19 رمضان المبارک و سالروز ضربت خوردن حضرت مولا علی علیه السلام به شهادت رسید.

این مامور که سروان منوچهر کرمی نام دارد از روز حادثه شهرک مقداد بندر امام خمینی در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر بستری شده بود که ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل شد و به دوست و همکارش شهید جواد ویسی پیوست.

شهادت یکی از ماموران حادثه بندر امام +عکس

شهید جواد ویسی

به گزارش تسنیم، روز دوشنبه 31 خرداد ماه امسال ماموران پلیس آگاهی بندر امام خمینی (ره) از توابع شهرستان ماهشهر در راستای اجرای دستور مقام قضائی به مخفیگاه یک سارق سابقه دار مراجعه کردند تا وی را دستگیر کنند.

این ماموران پس از شناسائی مخفیگاه سارق در شهرک مقداد بندر امام خمینی حین عملیات از سوی او مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفتند ولی موفق به دستگیری این سارق سابقه‌دار شدند.

ماموران انتظامی هنگام دستبند زدن به این سارق از سوی یکی از بستگانش مورد حمله با سلاح گرم قرار گرفتند که یکی از ماموران انتظامی به نام ستواندوم جواد ویسی اهل شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اصابت گلوله و نیز شدت جراحات در محل به شهادت رسید و 2 مامور دیگر زخمی شده بودند که یکی از آنها به نام منوچهر کرمی نیز امروز شنبه پنجم تیرماه همزمان با سالروز ضربت خوردن حضرت مولا علی علیه السلام در محراب مسجد کوفه به شهادت رسید.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز