۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

فیش حقوقش رئیس کمیته امداد +عکس

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیش حقوقی اردیبهشت خود را نشان داد.
کد خبر : ۳۰۷۳۳۲
صراط: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیش حقوقی اردیبهشت خود را نشان داد.

سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص اعلام مبلغ حقوقش، فیش حقوقی اردیبهشت ماه خود را در اختیار خبرنگاران قرار داد.

بر اساس این گزارش رئیس کمیته امداد در پاسخ به سوال تسنیم درباره میزان حقوق و مزایای مدیران ارشد امداد، گفت: خوشبختانه در یک سال و دو ماهی که من در این سمت قرار دارم، هیچ خبری از فیش‌های حقوقی نجومی در مجموعه کمیته امداد امام نیست و مجموعه کمیته امداد از معدل حقوق بسیاری از نهادها و دستگاه های دیگر کمتر است. در حال حاضر اکثر 26 هزار کارمند کمیته امداد، حقوقی کمتر از 2 میلیون تومان در ماه می‌گیرند.

وی افزود: من شخصاً حقوقم را از جای دیگری می‌گیرم و در حال حاضر مأمور به خدمت در کمیته امداد هستم.

فتاح در خصوص بیشترین حقوق دریافتی در کمیته امداد نیز گفت: در حال حاضر یکی از مدیران با 37 سال سابقه فعالیت در کمیته امداد، کمتر از 10 میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

رئیس کمیته امداد در پایان گفت: خوشبختانه کمیته امداد از این موضوعات مبراست و بزرگانی در آن خدمت می‌کردند که آن‌ها نیز از این مسائل مبرا بودند، مثلاً مرحوم عسگر اولادی نه تنها حقوقی از امداد نمی‌گرفتند، بلکه کمک هم به امداد می‌کردند.

فیش حقوق اردیبهشت رئیس کمیته امداد حدود 7 میلیون و 300 هزار تومان است.

فیش حقوقش رئیس کمیته امداد +عکس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
۱۴
۱۱
اقای فتاح یکی از پاک دستان نظام و مرد شریفی ست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
۸
۵
طوری می گویند کمتر از 10 میلیون است که انسان خیال می کند از یک میلیون هم کمتر است !!! مجموع حقوق یک پزشک شاغل کارمند و حقوق جانبازی او با بیش از 20 سال سابقه کار هم بسیار از این مبلغ کمتر است ! با این توضیح که همه دست اندر کاران .............. تلاش دارند که حقوق جانبازی را حذف کنند و کل حقوق (و نه حتی دریافتی) جانباز70% را به کمتر از 5 میلیون برسانند .......
محمد نصیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
۱۵
۶
حقوقهای نجومی بالاخره بی چی میگین ؟
با این حقوق ایشون چندین خانواده نیازمند در ماه می تواند تامین باشد ؟؟؟؟!!!