۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

شهادت‌دردناک دختر ۵ساله درفوعه +تصاویر

گروه‌های تکفیری با بیش از ۵۰ خمپاره و موشک، دو شهرک محاصره شده فوعه و کفریا را هدف قرار دادند که در این حملات یک دختربچه ۵ ساله به شهادت رسید و ۴ عضو خانواده وی نیز زخمی شدند.
کد خبر : ۳۰۷۳۵۵
صراط: گروه‌های تکفیری با بیش از ۵۰ خمپاره و موشک، دو شهرک محاصره شده فوعه و کفریا را هدف قرار دادند که در این حملات یک دختربچه ۵ ساله به شهادت رسید و ۴ عضو خانواده وی نیز زخمی شدند.

به گزارش ابنا، در پی حملات خمپاره‌ای و موشکی تروریست‌ها به دو شهرک شیعه نشین فوعه و کفریا در حومه ادلب، شماری از شهروندان سوری به شهادت رسیده و یا زخمی شدند.

گروه‌های تکفیری در شهرک بنش در حومه ادلب با بیش از ۵۰ خمپاره و موشک، دو شهرک محاصره شده فوعه و کفریا را هدف قرار دادند که در این حملات یک دختربچه ۵ ساله به نام «ریتال حاج حسین» به شهادت رسید.

به گفته منابع محلی تروریست‌ها در این حملات نوع جدیدی از خمپاره‌ها استفاده کردند که دارای قدرت تخریبی بسیار بالایی هستند.

در پی این حمله ریتال ۵ ساله به شهادت رسید و«سدل حاج حسین» ۱۰ ساله، «عبد الحمید حاج حسین» یک سال و نیمه، «محمود کریم» ۲۵ ساله و «ایمن حاج موسى» ۵۶ ساله که همگی از اعضای یک خانواده و از اهالی شهرک فوعه هستند زخمی شدند.

دو شهرک الفوعه و کفریا در حومه ادلب در شمال سوریه ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که از حدود یک سال و سه ماه قبل تاکنون در معرض محاصره ظالمانه از سوی گروه‌های تروریستی جبهة النصرة، جیش الفتح، احرار الشام و جند الاقصی است.

مردم این دو شهرک در پی محاصره از سوی تروریست‌ها با کمبود شدید غذا، آب و دارو مواجه هستند.