۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

گریزمان فرشته نجات فرانسه شد

رانسه با برتری 2 بر یک برابر ایرلند به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 صعود کرد.
کد خبر : ۳۰۷۴۵۸
صراط: دو تیم فرانسه و  ایرلند در چهارمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2018 برابر هم به میدان رفتند این دیدار با برتری 2 بر یک فرانسه به یک چهارم نهایی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، ایرلندی ها خیلی زود توانستند به گل برسند. خطای پنالتی پوگبا روی شین لانگ باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و رابی برادی توانست توپ را وارد دروازه فرانسه کند تا ایرلند در دقیقه 2 پیش بیفتد.

در ادامه همانطور که پیش بینی می‌شد فرانسوی ها بر بازی مسلط شدند و توانستند حریف خودش را به عقب براند. گریزمان و پایت یکی دو حمله نصفه و نیمه را روی دروازه ایرلند ترتیب دادند که راه به جایی نبرد ونتوانستند دروازه ایرلند را باز کنند.

شوت پوگبا در دقیقه 23 از روی یک ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی روانه دروازه ایرلند شد کمه دروازه بان مهار کرد.

فرانسه هر چند که دروازه خود را باز شده دید، ولی نتوانست بازی را یک طرفه کند و ایرلند اجازه نداد تا میزبان رقابت ها خیلی به دروازه آنها نزدیک شود. البته در اواخر بازی خروس ها می توانستند گلزنی کنند که بی دقتی پایت و گریزمان این اجازه را نداد تا تیم دشان در نیمه نخست بازنده به رختکن نرود.

در نهایت این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر ایرلند به پایان رسید.

در نیمه دوم فرانسه حملات زیادی روی دروازه ایرلند ایجاد کرد که جدی ترین موقعیت را کوشینلی از دست دا د و ضربه سر او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت. البته ایرلندی‌ها هم تیم دست و پا بسته ای نبود و روی ضدحملات تیم خطرناکی نشان داد. در نهایت آنتوان گریزمان ارزش بالای خود را نشان داد و توانست در دقیقه 58 به گل برسد و دروازه ایرلند را باز کند.

ضربه سر گریزمان به خوبی وارد دروازه ایرلند شد تا دشان نفس راحتی بکشد. در دقیقه 61 باز هم این گریزمان بود که به زیبایی گل دوم خود را در این دیدار به ثمر رساند.

بازی زببا و فرار گریزمان در دقیقه 66 باعث شد تا دافی از ایرلند از زمین بازی اخراج شود. شوت پایت با این حال راهی به دروازه ایرلندی ها پیدا نکرد. در ادامه فرانسه حمله جدی ایجاد نکرد ولی با این حال بر بازی مسلط بود و توانست چند موقعیت گل ایجاد کند.

در دقیقهه 77 شوت ژینیاک به دیرک دروازه اصابت کرد ودر ادامه همین بازیکن دو موقعیت گلزنی دیگر را نیز از دست داد.

در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک فرانسه به پایان رسید تا میزبان رقابت ها نیز به جمع هشت تیم پایانی صعود کند.

همچنین در این بازی لوریس برای 55 بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بر بازی بست، رکورددار کاپیتانی در تیم ملی کشورش شد.