۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

نایب‌قهرمان بوکس درقبرستان آب می‌فروشد

رئیس هیئت بوکس استان همدان بابیان اینکه نایب‌قهرمان بوکس کشور روزهای پنجشنبه در باغ بهشت همدان آب می‌فروشد، گفت: مسئولان استان حتی یک هزارتومانی نیز به عنوان پاداش به وی اهدا نکردند.
کد خبر : ۳۰۷۴۶۳

صراط: داوود دوامی در گفتگو با مهر، با اشاره به عدم‌حمایت شورای شهر همدان از رشته ورزشی بوکس اظهار داشت: چندین بار برای کمک به ورزش بوکس به شورای شهر مراجعه کرده و بارها اعضای شورای شهر همدان قول کمک و حمایت از بوکس را داده‌اند اما در عمل هیچ حمایتی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته موفق به کسب ۱۰ مدال کشوری شدیم اما هیچ واکنشی از سوی شورای شهر همدان صورت نگرفت، گفت: سال گذشته هیئت بوکس همدان تنها ۵ میلیون اعتبار داشت.

وی گفت: با تنها ۵ میلیون تومان ۱۰ مدال کشوری در رده‌های مختلف سنی در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردیم.

دوامی عنوان کرد: نایب‌قهرمان بوکس کشور روزهای پنجشنبه در باغ بهشت همدان آب می‌فروشد که مسئولان حتی یک هزارتومانی نیز بعد از کسب مدال نقره در مسابقات قهرمانی کشور به این بوکسور همدان ندادند که تأسف‌بار است.

وی بابیان اینکه در سال جاری نیز در ۴ رده سنی ورزشکاران خود را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهیم کرد، بیان کرد: در مسابقات کشوری حتی پول‌نداریم که لباس بخریم درحالی که باید هزینه‌های اتوبوس، تغذیه و بسیاری از هزینه‌های دیگر را نیز در نظر گرفت.

دوامی با اشاره به ارزیابی ۳ ماهه نخست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از هیئت های ورزشی گفت: در ارزشیابی صورت گرفته هیئت بوکس همدان در رتبه ۱۴ قرار گرفت و این در حالی است که درگذشته در رتبه ۳۸ قرار داشتیم و این نشان می‌دهد که هیئت بوکس همدان رشد قابل‌توجهی داشته است.

وی عنوان کرد: بوکس همدان درگذشته حرفی برای گفتن نداشته اما در حال حاضر در کشور روی بوکس همدان حساب باز می‌کنند به طوری که در سال ۹۳ تنها ۹ مکان برای آموزش بوکس در همدان وجود داشت که در حال حاضر به ۲۵ مکان رسیده است.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز