۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

ادعای مضحک درباره تعداد شهدای حزب‌الله

یکی از سرکرده‌های سعودی ائتلاف «جیش‌ الفتح» برای خنثی کردن تک رسانه‌ای دبیر کل حزب‌الله و افشای آمار واقعی تلفات تروریست‌ها، ادعایی مطرح کرد که حتی خود معارضان هم آن را انعکاس ندادند.
کد خبر : ۳۰۷۵۰۸
صراط: یکی از سرکرده‌های سعودی ائتلاف «جیش‌ الفتح» برای خنثی کردن تک رسانه‌ای دبیر کل حزب‌الله و افشای آمار واقعی تلفات تروریست‌ها، ادعایی مطرح کرد که حتی خود معارضان هم آن را انعکاس ندادند.

به گزارش فارس، دبیرکل حزب الله لبنان جمعه گذشته در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد حزب الله ملقب به «سید ذوالفقار» درباره تعداد شهدای نیروهای حزب الله در حلب گفته بود که از ابتدای ماه جاری میلادی (ژوئن) تاکنون 26 نفر از نیروهای حزب الله شهید، یک نفر مفقود و یک نفر دیگر نیز اسیر شد.

دبیرکل حزب الله این آمار در پاسخ به جنگ روانی جبهه دشمن اعلام و تاکید کرد: آمار جبهه مقابل را هم باید ببینید. شواهد و اسنادی داریم که بیش از 617 تروریست از جمله ده‎ها سرکرده و فرمانده گروه‌های تروریستی از ابتدای ژوئن در حلب کشته شدند... ما در سوریه در سکوت مبارزه می کنیم و هر روز تعداد کشته های داعش و اسرا را اعلام نمی‌کنیم. میزان تلفات عناصر تروریستی در سوریه نشان می‌دهد که با هدف خود در رسیدن به پیروزی بسیار فاصله دارند.

«عبدالله المحیسنی» یکی از سرکرده‌های سعودی ائتلاف تروریستی «جیش‌ الفتح» که از آن به نام «قاضی ائتلاف جیش الفتح» یاد می‌شود، در واکنش به آمار نصرالله در صفحه توئیتر خود خواست که با دبیر کل حزب الله لبنان به صورت زنده مناظره کند.

وی برای اینکه بتواند تک رسانه‌ای نصرالله را خنثی کند که در آن آمار واقعی تلفات تروریست‌ها روشن شد، مدعی شد که حزب‌الله هم بیش از 1000 نفر کشته داده است.

این ادعای المحیسنی آنقدر گزاف بود که حتی صفحات وابسته به گروه‌های تروریستی نیز این سخنان را بازتاب ندادند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز