۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
سفر معمولی بود/ او با ما توافق کرده

واکنش پرسپولیس به سفر طارمی به ترکیه

حتی ابراهیمی به من گفت که وقتی ما با پرسپولیس توافق کرده‌ایم و مهدی برای یک سفر معمولی به ترکیه رفته دیگر دلیلی نداشت که من بخواهم با او به ترکیه بروم.
کد خبر : ۳۰۷۵۲۸
صراط: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا به دلیل هر روز غیبت در تمرینات پرسپولیس رامین رضائیان جریمه خواهد شد.

پندار خمارلو در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت رامین رضائیان که برای مذاکره با تیم‌های ترکیه‌ای به این کشور رفته، گفت: موضع ما در قبال این بازیکن همان موضعی است که پیش از این داشتیم. او با ما قرارداد 2 ساله دارد و موظف است طبق قراردادی که با ما بسته بر سر تمرینات حاضر شود اما با نیامدن بر سر تمرین قطعا به ازای هر روز که در تمرینات غائب بوده جریمه خواهد شد و قطعا کمیته انضباطی هم در خصوص او رای صادر خواهد کرد.

وی درباره وضعیت مهدی طارمی که گفته می‌شود با وجود توافق با پرسپولیس با یکی از باشگاه‌های ترکیه‌ای مذاکرات خوبی انجام داده، اظهار داشت: چند روز بعد از اینکه نقل و انتقالات به پایان رسید عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی به باشگاه آمد و گفت او پیشنهادهای اروپایی دارد. حتی خود من چند بار با طارمی صحبت کردم که البته حرف‌های ما فوتبالی نبود تا اینکه روز شنبه مهدی و ابراهیمی به باشگاه آمدند و مذاکراتی بر سر تمدید قرارداد انجام شد اما به دلیل عجله طارمی که می‌خواست به پروازش برسد قرار شد پس از بازگشت به ایران قراردادش را امضا کند. حتی ما بر سر مدت زمان قرارداد هم به توافق رسیدیم و قرار شد مدت زمان این قرارداد 2 ساله باشد. حتی بعد از صحبت‌هایی که در رسانه‌ها مطرح شده با ابراهیمی صحبت کردم و او همه این شایعات را تکذیب کرد. حتی ابراهیمی به من گفت که وقتی ما با پرسپولیس توافق کرده‌ایم و مهدی برای یک سفر معمولی به ترکیه رفته دیگر دلیلی نداشت که من بخواهم با او به ترکیه بروم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهار نظر برخی مربیان پایه این باشگاه که مدعی شدند به دلیل اینکه مطالبات مالی آنها پرداخت نشده ممنوع‌الخروج شده‌اند، افزود: مشکلات مالی این مربیان قطعا برای سال گذشته نبوده چرا که سال مالیاتی خرداد ماه به پایان می‌رسد و قطعا آنها به خاطر مشکلات سال‌های قبل ممنوع‌الخروج شده‌اند. قطعا همه می‌دانند که چه کسی که 6روز در باشگاه بوده یا 10 سال، مشکل مالی دارد. قصد ندارم وارد مباحث مالی شوم اما ما از بودجه جاری نمی‌توانیم معوقات را پرداخت کنیم و تا الان هم از روش‌های مختلفی بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کرده‌ایم. همه می‌دانند که مشکلات مالی پرسپولیس حدود 20 سال است که روی هم انباشته شده و ما با رعایت یکسری ضوابط قانونی و با رعایت مواد لازم‌الاجرا می‌توانیم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. قطعا با تدابیری که مدیران باشگاه اندیشیده‌اند مشکلات مالی یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.