۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

آخرین آمار از داعشی‌های مستقر در موصل

مقامات عراقی اعلام کردند: ۱۲ هزار تن از عناصر "گروه تروریستی تکفیری داعش" برای محافظت از شهر موصل، در این شهر مستقر هستند تا جلو حمله احتمالی رزمندگان عراق را بگیرند.
کد خبر : ۳۰۷۵۸۸
صراط: مقامات عراقی اعلام کردند: ۱۲ هزار تن از عناصر "گروه تروریستی تکفیری داعش" برای محافظت از شهر موصل، در این شهر مستقر هستند تا جلو حمله احتمالی رزمندگان عراق را بگیرند.

به گزارش ابنا، "گروه تروریستی تکفیری داعش" تمام تلاش خود را برای حفظ آخرین مقر و پایتخت خود در "عراق" بذل می کند.

مقامات عراقی در همین زمینه اعلام کردند: این گروه تروریستی ۱۲ هزار تن از تروریست های خود را در شهر "موصل" مستقر کرده است تا در مقابل حملات احتمالی رزمندگان عراقی مقاومت نمایند.

«اسامه النُجیفی» فرمانده "کمیته نیروهای مشترک عراق" با اعلام این مطلب، گفت: از این تعداد تروریست، دسته کم ۷۰۰۰ نفر از آنان داخل شهر موصل مستقر هستند و تعداد ۵ هزار تن نیز در مناطق حومه این شهر مستقر شده اند.

شهر موصل، از دو سال پیش و با خیانت مقامات ارشد این شهر، به اشغال کامل تروریست های داعشی در آمد و از آن زمان تاکنون این گروه تروریستی این شهر را پایتخت خود در عراق معرفی کرده و به اجرای حکومت و احکام به اصطلاح اسلامی خود در موصل می پردازد.

گفتنی است پس از آزادسازی کامل "فلوجه" که دور روز پیش توسط ارتش عراق اعلام و تایید شد، فرماندهان عراقی در ارتش و نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عزم خود را برای آزاد سازی موصل از دست تروریست ها جزم کرده اند و در همین راستا جنگنده بمب افکن های نیروی هوایی عراق، حملات گسترده و سنگینی را به موصل آغاز کرده است.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز