۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

حاشیه‌های سخنرانی دیروز احمدی‌نژاد

سخنرانی روز گذشته محمود احمدی‌نژاد در نارمک، بدون حاشیه نبود و آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند، چندبار با واکنش منفی برخی حاضران مواجه شد.
کد خبر : ۳۰۷۶۰۴
صراط: سخنرانی روز گذشته محمود احمدی‌نژاد در نارمک، بدون حاشیه نبود و آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند، چندبار با واکنش منفی برخی حاضران مواجه شد.

همزمان با هفتم تیر، محمود احمدی‌نژاد در مسجد جامع نارمک سخنرانی کرد، از عدالت و عدل علی (ع) سخن گفت، با ادبیات همیشگی‌اش از مردم پرسید «آیا شخصی هست که خسته باشد؟» و با همان ادبیات، باراک اوباما را کم‌ارزش‌تر از پشه خواند.

به نوشته «آنا»، صحبت‌های وی درباره عدل و عدالت با واکنش منفی برخی از حاضران مواجه شد و با وجود اعتراض برخی از هواداران احمدی‌نژاد، این اعتراضات ادامه داشته است.

«آنا» در حاشیه‌نگاری این سخنرانی می‌نویسد: یکی از افراد حاضر در محوطه مسجد جامع نارمک نسبت به سخنان احمدی‌نژاد واکنش نشان داد و گفت: اگر حضرت علی(ع) دغدغه‌اش مسکن مردم بود، چرا تو با ساخت‌وساز مسکن مهر مردم را بدبخت‌تر از قبل کردی؟

در این میان برخی از طرفداران احمدی‌نژاد به سخنان فرد معترض، اعتراض کردند و مانع از ادامه حرف‌های وی در داخل محوطه مسجد جامع نارمک شدند. اما شخص معترض حریف طرفداران احمدی‌نژاد شد و گفت: مثال‌های آقای احمدی‌نژاد مانند این است که خود را با حضرت علی(ع) هم‌تراز و یکی می‌داند. گویی وی حضرت علی(ع) است.

بخش‌هایی که احمدی‌نژاد از عدالت سخن می‌گفت عموماً با واکنش حاضران مواجه می‌شد. یکی از افراد از داخل محوطه مسجد جامع نارمک، خطاب به احمدی‌نژاد گفت: 8 سال رئیس‌جمهور بودی و عدالتت را دیدیم، دیگر تو سخن از عدالت نگو. سهام عدالتت را هم دیدیم که چگونه میان مردم توزیع کردی.

نکته جالب توجه در مراسم روز دوشنبه در مسجد جامع نارمک این بود که فضای فوق امنیتی در خیابان سمنگان و خیابان چمن غربی سنگینی می‌کرد و تعجب همه رهگذران را برانگیخته بود.

شرکت‌کنندگان در مراسم نیز قبل از ورود به مسجد توسط تعدادی جوان کم سن و سال بازرسی می‌شدند.

یکی از مسئولان مسجد جامع نارمک، پیش از آغاز سخنرانی احمدی‌نژاد در اظهاراتی گفت: 14 سال قبل مسجد جامع نارمک با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو بود، اما آقای احمدی‌نژاد لطف کردند و یک‌میلیون تومان را برای کمک به ما اختصاص دادند که در آن دوره این مبلغ پول بسیار زیاد بود.

نظرات بینندگان
مرادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۷۶
۳۰
صراط جون ديگه بس است به مردم بپيونديدهمه با هم احمدي نژاد
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۶۷
۱۹
خیلی کثافتی صراط