۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

آخرین وضعیت پرواز تهران - مشهد

در حالی قرار بود پرواز شماره ۰۲۲ تهران-مشهد هواپیمایی کاسپین ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه انجام شود که به دلیل وجود یک شیء مشکوک این پرواز با حدود ۵ ساعت تاخیر انجام شد.
کد خبر : ۳۰۷۶۸۸
صراط: در حالی قرار بود پرواز شماره ۰۲۲ تهران-مشهد هواپیمایی کاسپین ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه انجام شود که به دلیل وجود یک شیء مشکوک این پرواز با حدود ۵ ساعت تاخیر انجام شد.

به گزارش تسنیم، پرواز شماره 022 هواپیمایی کاسپین به مقصد فرودگاه هاشمی‌نژاد که قرار بود ساعت 10:15 دقیقه صبح امروز فرودگاه مهرآباد را به سمت مشهد مقدس ترک کند به دلیل وجود یک شیء مشکوک با تاخیر انجام شد.

هواپیمای بوئینگ 737 کاسپین پس از اتمام پذیرش مسافرین و حرکت به سمت ابتدای باند فرودگاه برای پرواز به سمت مشهد مقدس بوده که تیم امنیت پرواز هواپیما متوجه وجود یک شی مشکوک در داخل هواپیما می‌شوند.

با توجه به ضرورت بررسی امنیتی این شی، از خلبان درخواست می‌شود هواپیما را جهت بررسی دقیق از سوی واحدهای چک و خنثی، به محوطه فرودگاه منتقل کند. بعد از ورود هواپیما به محوطه پارکینگ 142 مسافر این پرواز تخلیه شده و هواپیما به رمپ شرقی فرودگاه مهرآباد منتقل شده و توسط تیم چک و خنثی مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرد.

پس از بررسی تمام بخش‌ها و حتی بارهای موجود در هواپیما و تمام محیط داخلی آن، مشخص می‌شود که مشکلی امنیتی وجود نداشته است و هواپیما مجدداً، مجوز امنیتی برای سوار کردن مسافران را دریافت می‌کند.

پرواز هواپیمایی کاسپین به مقصد مشهد مقدس پس از حدود 5 ساعت تاخیر، ساعت 15 مهرآباد را به مقصد فرودگاه هاشمی‌نژاد ترک کرد.