۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷

کاپیتان نفت می خواست خودکشی کند

پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: آقایان دست از سیاسی کاری در فوتبال بردارید.
کد خبر : ۳۰۷۷۲۴
صراط: ناصر فریاد شیران در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: متاسفانه امروز خبرهای ناخوشایندی درباره واگذاری تیم نفت به گوشمان رسید که باید به اطلاع مردم و مسوولان برسانیم. بنده شنیدم که امروز تعدادی از نمایندگان استان گیلان به سرپرستی خسته بند که مردم انزلی را با وعده خسته کرده است به همراه استاندار گیلان به دفتر وزیر ورزش رفته اند و احتمالا  رضاییان و  دنیامالی هم در این جلسه حضور داشتند. آنها در این نشست تلاش کردند تا وزیر را تحت فشار قرار دهند و به خواسته خود که همان نابودی نفت است برسند.

وی افزود:اعلام خطر می کنم که دخالت های سیاسی این آقایان در فوتبال این رشته ورزشی را مثل زمان علی آبادی به تعلیق می کشاند. آقایان تمنا می کنم که دست از سر نفت بردارید و فوتبال ایران را به مرز خطر نکشانید. البته خوشبختانه شنیده ام که آقای تاج با شجاعت تمام بر مواضع قبلی خود ایستاده و حتی تحت فشار گفته است که اجازه نمی دهم نفت از تهران برود. این آقایان به دنبال انحلال نفت هستند یعنی می خواهند 17میلیارد تومان پول را بفرستند روی هوا.

پیشکسوت نفت ادامه داد: آقای وزیر ورزش در روزهای اول حضورشان اعلام کردند که از سیاسی کاری در ورزش جلوگیری می کند حالا نیز امیدوارم ایشان بر همان مواضع روز اول خود بایستد و اجازه ندهد عده ای نفت که بخشی از تاریخ فوتبال تهران است را نابود کنند.

فریادشیران در پایان گفت: متاسفانه بوهای خوبی به مشام نمی رسد. عده ای با ترفند جدید می خواهند وزیر نفت را تحت فشار قرار دهند تا انحلال این تیم را اعلام کنند. از بازرسی کل کشور و سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس خواهش می کنم به این بحث ورود کنند. با نابودی تیم نفت بسیاری از بازیکنان آسیب می بینند. چند روز قبل خودم به چشمم دیدم که علی عزتی کاپیتان تیم ما خودزنی می کرد و به خاطر مشکلاتی که یک عده درست کرده اند می خواست خودکشی کند. آقایان سیاسی که می خواهید نفت را منحل کنید دست از سر این تیم بردارید و با زندگی این جوانان بازی نکنید.