۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

لاریجانی انتصاب سرداران باقری و فیروزآبادی را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه انتصاب سردار لشکر باقری و سردار لشکر فیروزآبادی را به تربیت به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.
کد خبر : ۳۰۷۷۳۲
صراط: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری را به سمت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار

محمدحسین باقری

ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح

با سلام و تحیت

اینک که بنابر شایستگی، تعهد و تجارب درخشان و ارزنده با حکم حضرت آیت الله خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا به ریاست ستادکل نیروهای مسلح منصوب شده‌اید ضمن تبریک به جنابعالی امیدوارم در راستای انجام وظایف محوله به ویژه ارتقای توانمندیها و آمادگیهای دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح و نیز اتخاذ تدابیر لازم در پاسخگویی به تهدیدات دشمنان موفق و سربلند باشید.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی



همچنین دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی با تشکر از خدمات سرلشگر فیروزآبادی، انتصاب وی به مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

سردار سرلشگر بسیجی

دکتر سیدحسن فیروزآبادی

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا

با سلام و تحیات

شایسته می دانم با تبریک انتصاب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات شما در دوران تصدی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، امیدوارم همواره در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی


منبع: خانه ملت