۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

دزد عروسک‌ها دستگیر شد +عکس

زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگير شد.
کد خبر : ۳۰۷۷۸۷
صراط: زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگير شد.

سرگرد سعيد رضا جمشيدی، رييس کلانتری 175 باقرشهر، در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن اشاره به دستگيری يک سارق طلاهای کودکان در محدوده باقرشهر، گفت:اين زن سارق پس از دستگيري به دادسرا منتقل شد.

دزد عروسک‌ها دستگیر شد +عکس

اين مقام انتظامي در تشريح این خبر گفت:با شکايت هاي شهروندان ساکن محله باقرشهر در خصوص سرقت هاي طلا و جواهرات کودکان، پرونده اي در اين خصوص در کلانتري تشکيل و تيمي از ماموران اين يگان رسيدگي به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود:طي بررسي هاي انجام شده، تحقيقات از شاهدان عيني ماجرا و همچينن بازبيني فيلم دوربين هاي مداربسته محل هاي سرقت مشخص شد که تمامي سرقت ها از سوي يک زن که با اغفال کودکان به وسیله آب نبات اقدام به سرقت جواهرات و طلاهاي آنها مي کند، صورت گرفته است.

سرگرد جمشيدي، عنوان داشت: در ادامه از طريق همين منابع، چهره متهم شناسایی و بين تيم هاي گشت انتظامي توزيع شد تا در صورت مشاهده وي را شناسايي و دستگير کنند.

کلانتر 175 باقرشهر تصريح کرد: اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه روز گذشته ماموران يکي از گشت هاي انتظامي مستقر در محدوده استحفاظي اين کلانتري توانستند چهره يک زن را با مشخصات ارائه شده از سارق، مطابقت دهند و براي بررسي موضوع وي را تحت نظر و تعقيب قرار دادند.

وي اظهار داشت: پس از شناسايي محل اختفاي زن مظنون، هماهنگي هاي لازم با مقام قضايي صورت گرفت و متعاقبا دستور بازداشت زن مظنون صادر شد و بلافاصله ماموران ضمن ارايه حکم قضايي ورود به منزل وارد مخفيگاه اين زن متهم به سرقت شدند.

سرگرد جمشيدي اظهار داشت:متهم که سعي داشت در ابتدا با جوسازي و ايجاد سر و صدا خود را بي‌گناه جلوه دهد پس از کشف مقاديري جواهرات و طلاهاي مسروقه از منزلش به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت اعتراف کرد.

رييس کلانتري 175 ادامه داد:متهم به همراه ماموران انتظامي و اموال مسروقه کشف شده به کلانتري منتقل شد و تحت بازجويي هاي فني و تخصصي به چندين فقره سرقت طلا و جواهرات کودکان و دختر بچه ها و اغفال آنها اعتراف کرد و پس از تکميل پرونده به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

گفتني است، جواهرات و طلاهاي مکشوفه از مخفيگاه اين متهم پس از صورتجلسه به مالکانشان بازپس داده شد.