۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کمال‌زاده:

آن بازیگری که می‌گوید پیشنهاد بی‌شرمانه وجود ندارد دروغ می‌گوید!

بازیگر مجموعه تلویزیونی "نیاز" گفت: خطاب به آن بازیگری که معضل پیشنهاد بی شرمانه در سینما را رد می کند و می گوید که وجود ندارد، می گویم که به جرأت دروغ می گوید.
کد خبر : ۳۰۷۸۱۵
آن بازیگری که می‌گوید پیشنهاد بی‌شرمانه وجود ندارد دروغ می گوید!
صراط: شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون درگفت و گو با  میزان در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت: درحال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی هستم و با توجه به مدت زمانی که پشت سر گذاشتیم فکر می کنم حداقل شش ماهی تا پایان ساخت این مجموع تلویزیونی باقی مانده است.

این بازیگر سینما در خصوص کم کاری برخی از بازیگران زن در تلویزیون افزود: من فکر می کنم اصلی ترین مشکلی که بازیگران ما این روزها با آن مواجه هستند این است که اصلا دیگر کاری وجود ندارد که بخواهند انجام بدهند، تولیدات در رسانه ملی به شدت پایین آمده است و از زمانی که ساخت تله فیلم ها متوقف شد بازیگران به شدت با مشکل کم کاری یا بهتر است بگویم بیکاری مواجه شدند.

کمال زاده درخصوص حواشی که این روزها حول محور بازیگران زن در سینمای ایران می چرخد گفت: متاسفانه حواشی همچنان در سینمای ما حاکم است و در روندکار ما تاثیر گذار است اما صد در صد این کار حواشی نیست ولی این را هم باید بگویم یک سری حواشی این روزها در سینمای ایران وجود دارد که به هیچ عنوان نمی توان آنها را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه حیف که نمی توانم اسم کسی را بیاورم اما کسانی این روزها در سینمای ایران هستند که فضای به شدت ناسالمی را در این حرفه به وجود آورده اند، اما این را هم باید بگویم که به نسبت این نقاط منفی گروه ها و انسانهای خوب و سالم نیز در سینما وجود دارند.

کمال زاده تصریح کرد: من مجردم اما بازیگران زنی که این روزها می گویند چون متاهل هستند پس دیگر کاری به آنها پیشنهاد داده نمی شود برای من غیر قابل پذیرفتن است، چرا که همه ما می دانیم بانوان متاهل زیادی در سینما و تلویزیون به شکل پرکار حضور دارند که هم متاهل هستند و هم چند فرزند دارند اما حضور فعالانه در سینما و تلویزیون دارند.

این بازیگر سینما در خصوص یکی از بازیگران زن که در مصاحبه ای گفته بود به اعتقاد من پیشنهاد بی شرمانه در سینما وجود ندارد و اگر دارد چرا به من نمی دهند! گفت: خطاب به آن بازیگری که این موضوع را مطرح کرده می گویم که به جرأت دروغ می گوید و حتی حاضرم مقابل رویش باز تکرار کنم که دروغ می گوید،‌ اصلا مگر می شود در چنین حرفه ای به نام سینما حاشیه های منفی و پیشنهادات بی شرمانه وجود نداشته باشد نه تنها وجود دارد بلکه تاثیر به شدت منفی در روندکار  من و امثال من گذاشته است.

وی ادامه داد: من در طول سال چندین کار خوب با موقعیت های مالی ویژه، زیر پا می گذارم تا وارد حواشی ناسالم و رفتار غیر موجه برخی از افراد نشوم در کنار اینها برخی کارها هستند که اصلا نمی توانم آنها را قبول کنم چه برسد که بخواهم راجع به آنها فکر کنم.

کمال زاده گفت: واقعا بازیگران جوان سینمای ما تحت فشار هستند خیلی از دوستان من هستند که دو سال است هیچ کاری انجام نداده اند و این خیلی سخت است از خدا می خواهم تدبیری برای این وضعیت نامناسب اندیشیده شود، در گذشته وقتی جایی بازیگری دیده می شد می گفتند آن پولدار است اما این روزها هر کجا می رویم و می گوییم بازیگر هستیم دلشان برایمان می سوزد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص سریالهای مناسبتی تلویزیون گفت: سال گذشته برای شبهای قدر در سریال تلویزیونی «نیاز» به ایفای نقش پرداختم که این روزها از شبکه سه سیما درحال بازپخش است.

کمال زاده خاطر نشان کرد: ماه رمضان را دوست دارم چرا که همیشه این ماه برای من حال وهوای خوبی داشته و مبارک بوده است واتفاقات خوبی را برای من رقم زده و مهمتر اینکه در این ماه همه مردم سعی می کنند پرهیزگارتر باشند.

نظرات بینندگان
زارعی
|
United States of America
|
۰۴:۰۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
۱
۰
چه روزنامه خوبی
از روزنامه تو شهر مان تو آمریکا خیلی بهتره
مرسی از عکسها و مرسی که نشان مدید ایران پیشرفتش خوبه