۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

فیلمساز ژاپنی با موضوع حجاب می‌آید

فیلم «بین من و خدا»، به کارگردانی «کیوکویوکوهاما» از کشور ژاپن، یکی از آثار حاضر در این دوره جشنواره عمار است که به مسئله حجاب و اهمیت آن برای مسلمانان پرداخته است.
کد خبر : ۳۰۷۸۸۸
صراط: سومین دوره بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار، در حالی به زمان برگزاری خود نزدیک می‌شود که بدلیل موضوعات مختلف آن، بیش از 5000 اثر از 129 کشور جهان در آن حضور پیدا کردند.
 
به گزارش میزان، «بین من و خدا (و هر کس دیگری)»، به کارگردانی «کیوکویوکوهاما» از کشور ژاپن، یکی از فیلم‌های حاضر در این دوره جشنواره عمار است که به مسئله حجاب و اهمیت آن برای مسلمانان پرداخته است.
 
«بین من و خدا (و هر کس دیگری)»، روایت زندگی چهار زن مسلمان در شهر تورنتو کانادا است که با تجربه جدیدی درباره قوانین پوشش در یک جامعه غربی مواجه می‌شوند.
 
این فیلم با به کارگیری احساسات عمیق و طنز نشان می‌دهد که حجاب، حامل معانی و پیام‌های گوناگونی است که برای غیرمسلمانان هم می‌تواند شگفت انگیز باشد و اثرات ظریف و پیچیده حجاب در زندگی زنان ، خانواده و جامعه مسلمان و جامعه چند فرهنگی غرب را به تصویر می‌کشد.
 
گفتنی است سومین دوره بخش بین الملل جشنواره مردمی فیلم عمار با محوریت ارائه تصویری حقیقی از ایران و جهان و با موضوع ویژه «نفوذ استکبار در کشورها» از روز 28 مرداد الی چهارم شهریور در تهران برگزار می‌شود.